{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Hvordan skal jeg gøre {{forumTopicSubject}}

i dag skal My flytte hjem til min moster og onkel men da deres bil er bukket under for varmen skal vi ud med my til dem men hvordan gør jeg det smarteste med hensyn til Aya?

Skal jeg tage Aya med ?
Skal vi lade Aya Blive hjemme ?

eller en helt tredje løsning..

Hjælp er virkelig i vilrede hvad jeg gør smarteste..

/Karina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal jeg gøre
  • #1   2. jul 2009 Jeg forstår ikke helt hvad du skal? Kan i ikke bare tage My med i bussen? Og hvis i ikke skal være der så længe, så lad Aya blive hjemme. Det er trods alt lettere kun at have en hund med.
    Har jeg helt misforstået?


  • #2   2. jul 2009 vi køre nu i bil. men My skal flytte hjem til min moster og onkel. Aya har altid haft sin mor så hun har aldrig været alene så er ret forvirret med hvad vi skal gøre.. det er en tur der tager 2-3 timer tur-retur.

    så det med at det er lettere har ingen betydning det er hvad er er bedst for hundene..


  • #3   2. jul 2009 Jeg tror det er bedst at lade hende blive hjemme... Når i har afleveret My og skal jem han Aya ikke finde ud af hvorfor hun ikke skal med hjem igen...

    Det ville jeg gøre hvis det var mig...




  • #4   2. jul 2009 Ja okay. Men hvis ikke Aia har prøvet at være alene hjemme, så ville jeg nok tage hende med....


  • #5   2. jul 2009 er nemlig også meget splittet over det hele. for hvis hun ikke skal med har hun svært ved at forstå hvorfor hun ikke skal det og hvis hun skal med har hun svært ved hvorfor my ikke skal med..

  • #6   2. jul 2009 Ellers kan i tage hende med og når i så skal hjem, kan My måske gå en lille tur med din moster og Onkel mens I stille og roligt hopper ind i bilen og triller hjem uden at puldre, men give udtryk for, at sådan er et!

    Det ville jeg nok.... Hvad så med i morgen, så skal der nok trænes lidt alene hjemme træning??

    Ellers er der måske nogen hjemme ! pøj pøj - det må være svært at skille sig af med vovserne! Men den vej kan det jo desværre gå!


  • #7   2. jul 2009 Nanna R

    Det var nok det bedste løsning god ide..

    jamen jeg går hjemme på barsel så det intet problem.
    Det er noget af det sværreste men bliver nød til at tænke på både hunde og børn og desværre kan det ikke være anderledes.


  • #8   2. jul 2009 Nej det er klart. Men det må være svært og så for My der skal bo et andet sted + uden Aya!

    Men hunde har jo en god tilpasningsevne så jeg er sikker på det nok skal gå, der går måske bare et par dage, hvor de hver især sorger over savnet på hinanden smiley

    Aya ser nu også kær ud, har den fået andet hjem? Jeg må desværre ikke have mere en Morris her hvor jeg bor! øv


  • #9   2. jul 2009 Nanna R

    Heldigvis har de passet hende før og de har en hund mere så hun bliver ikke ensom..

    Jeg leder stadig efter nyt hjem til Aya har haft besøg at en par og skal møde nogen flere før jeg kan beslutte mig har en mandag og så er der en der ringer d 9..


  • #10   2. jul 2009 okay, så det er lys forude smiley held og lykke med at finde en god familie til Aya!

    Og også til din datter smiley - God sommer


Kommentér på:
Hvordan skal jeg gøre

Annonce