{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

knude under huden??? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Kenzo har nu fået en meget underlig knude under huden. Er sikker på det ikke er en alm. fedtknude...
Den ligger lige bag skulderbladet og har samme str og facon som en tommelfinger.. er der nogen der har oplevet det samme eller kan give et realitisk bud på hvad det kan være???

Mvh L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knude under huden???
  • #1   23. feb 2006 jeg kan ikke *s*
    Men det kan din dyrlæge med sikkerhed !

• #2   23. feb 2006 Ja ring til dyrelægen!

• #3   23. feb 2006 Hvad gør du selv - hvis du selv får en knude - så vil du søge læge....uden at stille spørgsmåltegn.

Men med ens bedste ven - spørger man 1000 mennersker - hvad kan det være...... Du vil få 1000 forskellige svar... og så er du lige vidt.

Kontakt din dyrlæge...

• #4   23. feb 2006 Arvæv, fedtknude, kræft, byld og cyste.. hmm ja det var lige disse forslag jeg kunne komme med..

Anyway, så tilslutter jeg mig fuldstændig Babett´s kommentar. !

/Moster..

P. S. og skriv lige lidt om hvordan det gik hos dyrlægen *s*

• #5   23. feb 2006 Er godt klar over jeg skal en tur til lægen med ham!!!! Men med mindre det er akut kan man jo altså godt lige se tiden an et par dage og holde øje med evt ændringer!!!
    Og eftersom jeg i sidste uge kom hjem derfra med en reg på 4300 for noget helt andet venter jeg lige et par dage.. Ville såmænd bare høre om andre havde oplevet noget lignende...

• #6   23. feb 2006 Hmmmm... en dårlig undskyldning...

• #7   23. feb 2006 mine forældres hund havde sådan en cyste, som voksede og voksede, de ventede for længe, altså det gjore så ondt på hunden til sidst, men den blev opereret ud...

• #9   3. mar 2006 vil bare lige lave en opfølgning.
    Efter at have fået svar på de prøver dyrelægen tog af knuden kunne han konstatere at det er noget der hedder bindevævs fibrom. En godartet cyste.. han skal have den fjernet på tirsdag... Det er så 2. gang på en mdr min hvalp på 9 mdr får konstateret en cyste... sidste gang var det en anden type som også blev fjernet - GRrrrrr!!!
    Er super bange for det er noget han kommer til at blive ved at få!!!!

Kommentér på:
knude under huden???

Annonce