{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Piit, anmeldes? {{forumTopicSubject}}

Jeg kender nogle som har en rednose pittbull og jeg vil gerne anmelde dem. Hvor og hvordan kan jeg gøre dette?
Jeg vil meget gerne være anonym da ejeren er rimelig psyko.
Igår var den ved at få fat i min venindes datter. GÆT hvilken sætning ejeren kom med? det har den aldrrig gjort før! Og så begyndte han på alle mulige undskyldninger om om hun havde trådt den på poterne eller væltet ned over den...
Pigen er 4 år gammel og ved godt at man altså ikke bare tumler rundt på en hund.
Denne hund har været kastet rundt mellem mange familier skal det lige siges.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piit, anmeldes?
  • #1   3. jul 2009 ring til politiet.
    Men de er ligeglade.

• #2   3. jul 2009 Okay er det alt jeg skal gøre? De kan vel ikke en gang bevise det er en pitt...

Havde det været nogle kompetente ejere og havde hun IKKE bidt ud efter min venindes datter havde jeg ikke meldt det, men sys denne hund har været nok igennem nu og den er farlig for sine omgivelser.

• #3   4. jul 2009 Line,
    ja, det er det. På mandag ringer du til din lokale station og melder hunden.
    Men de er til dels ligeglade, og de kan heller ikke gøre noget. Den eneste måde de kan gøre noget er hvis der ligger en stamtavle på at hunden er pit.. Og det gør der ikke..

• #4   4. jul 2009 Thresa: Hvorfor bliver jeg nød til det?
    Jamen så lader jeg være med at melde og så holder jeg min egen datter væk fra hende...
    Kan ikke se hvorfor jeg skal stå ved det når manden er psykopat og vil stikke dig ned for at spilde øl på ham.

Håber der er andre med en løsning hvor jeg evt. kan være anonym.

Anja: Kan jeg godt være anonymm hvis jeg ringer til politiet?

• #5   4. jul 2009 Line,
    det kan du godt, men de kan sjældent bruge din anmeldelse til noget som helst, hvis du er anonym..
    Det er helt klart bedst når man giver sit navn og info..

Du kan jo godt bede om at dem du melder ikke får dit navn. Det er kun hvis de får agtindsigt de får det..

• #6   4. jul 2009 Måske kan alle dyrs ret hjælpe www.alledyrsret.dk

• #7   4. jul 2009 Desværre sker der intet, før hunden har skambidt et barn!! Og ja sådan er det vel med alle hunde.... Ved godt Pitt er ulovlig, men det vil politiet skide på desværre. Også derfor håbet om at Amstaff bliver ulovlig, er lige meget. For selv om de blev ulovlige, vil der jo intet ske, hvis man anskaffer sig dem.

Nææ herhjemme sker der ikke noget ved person skader. MEN har du snydt skattevæsnet kan du få lov at rådne op i mange år, selvom penge er døde ting, og nok ikke får traumaer, eller et ødelagt liv resten af deres levetid. Hmm verden er underlig!!!

Heldigvis skal jeg op og se en lille OEB hvalp idag, for kan blive helt dårligt humør, når jeg læser tråde som din. Er så træt af folk, der tror de er hævet over loven, vil skide på andre mennesker, regler og vælger at sætte andre i fare, bare fordi de synes det er sejt at have en Rednose...

• #8   4. jul 2009 Jeg forstår bestemt også at du er bange, og med grund, men som de andre også siger, så er du nødt til at sige dit navn, for du kan godt se at politiet ellers ikke kunne lave andet end, at tjekke de oplysninger anonyme folk kom med, og der mener jeg f.eks personer der er måske bare er blevet fornærmede over en uskyldig ting og så bare kommer med løgnehistorier for at gøre livet surt for andre,

Mange mange af de gange politiet har taget historierne alvorligt, har de så fundet ud af at anmeldelsen når det kom til stykket, var pga. en dum nabostrid over en for høj hæk, en kæreste der har brudt et forhold, en hund der har været i haven på det forkerte tidspunkt " i anmelderens øjne" osv. osv
    Derfor er du desværre NØDT til at sige dit navn, men du KAN be om at være anonym indtil en evt.retsag HVIS det kommer så langt.

Så kan du ta den udvej jeg selv nok ville gå, med at ringe til dyreværnet og høre hva pokker der kan gøres, når du VED at hund og ejer er farlige ,og hunden endda er ulovlig.

Held og lykke, jeg håber bestemt ikke at den hund for "fat i nogen" før der bliver reageret.

• #9   4. jul 2009 *SBHT* Det var også derfor jeg skrev at jeg ville vælge at be dyreværnet om råd.*Ggg* Ikke fordi jeg er en "kylling" snare tvært imod..LOOL..

Men man skal være forsigtig med at komme med anklager hvis man ikke har en meget stærk sag. ;o))

Jeg forstår absolut godt at du selv gav dem "kærligheden" at føle bagefter, for der er ikke noget værre end falske anklager..

Nu må dette IKKE forståes på den måde, at jeg tror at trådstarter=Line, vil lave en falske anmeldelse, men jeg kan godt se en sag fra 2 sider, hvilket kan være enormt problematisk ind imellem *Ss*

• #10   4. jul 2009 Hej alle.

Mange tak for svar, har aldrig prøvet at anmelde noget før så aner ikke hvordan det gøres.

Politiet må gerne vide hvem jeg er, men denne her knægt er jeg sku ikke tryg ved overhovedet. Jeg må os tænke på mig selv først og fremmest for er ikke i tvivl om at manden kan finde på div. ting og nu snakker vi ikke kun om et par på hovedet.

Tror eg bliver nød til at overveje kraftigt hvad jeg gør. Dette skal IKKE gå ud over mig eller min familie.

Jeg mødte dem igen i dag og de tog den gode gamle snak op om hvilken hund der angriber flest på årsbasis... Smart at sige labben, den er der ligesom os mange mange flere af en pitt herhjemme!

de er så inkompetente at jeg har lyst til at tage den ene og smadre den anden! De begyndte så at lege med vores hund og nu kan jeg forstå hunden er hjernedød! De kørte vores helt op og ku slet ikke læse hans signaler overhovedet! DUMME DUME HUNDEEJERE!

• #11   5. jul 2009 Line - Ring til politiet og snak med dem omkring det her, og fortæl dem også at du er bange for personen osv. Bare spørg dem omkring hvad du skal gøre.

• #12   5. jul 2009 Det lyder til du skal holde dig langt væk fra disse mennesker?!

• #13   5. jul 2009 thresa 41 år K

Nej Pitt og Amstaff er ikke samme race, men de kan begge gøres ekstremt farlige. Og med så mange ukompetente ejere af Amstaff, ja så håber jeg på de bliver ulovlige...

En mega skam for de gode representanter af racen. Da jeg også har mødt en masse rigtig dejlige Amstaff og utrolige ansvarlige ejere. Ærgeligt nogen skal ødelægge det for andre.

• #14   5. jul 2009 Det her skal IKKe blive en debat om evt. race eller noget som helst andet...
    Dette handler KUN om pitt og anmeldelse deraf eftersom denne hund er ulovlig NU og det er staffen ik:-)

Ringer til polititet i morgen og snakker med dem. Mange tak for gode råd:-)

Kommentér på:
Piit, anmeldes?

Annonce