{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.566 visninger | Oprettet:

Aktiviteter til hund med brækket ben.. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så har min stakkels hund brækket benet. Men hun er så heldig at hun ikke rigtig har nogen smerter. Desværre medfører det at hun simpelthen har så meget krudt i rø*** at jeg er ved at blive vanvittig!!! Jeg prøver selvfølgelig at holde hende i ro, men jeg tror ganske enkelt at hun keder sig... er der nogen af jer der har nogle ideer til hvad man kan lave med en hund der har brækket benet?? Jeg har prøvet med nogle søgeøvelser, men det virker ikke som om hun gider dem...
Hjælp modtages med kyshånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiviteter til hund med brækket ben..
  • #1   6. jul 2009 lær hende at finde dine fingre .......een efter een.
    bruger du klikker er det nemmere..........men sig "tommelfinger" og sid med din venstre hånd med spredte fingre. når hun dutter på din tommelfinger = klik= godbid........sådan bliver du bare ved .......ikke alle 10 på een dag.............bagefter sætter du højre og ventre på.
    god fornøjelse og rigtig god bedring til hunden.


  • #2   6. jul 2009 Gider hun hvis der feks. ligger et stykke pølse under en kop... Så hun skal fjerne koppen for at få pølsen ??

    Måske kan Ninna Ottosen spillene være noget for hende ??


  • #4   6. jul 2009 da joey blevet opereret i det ene ben gik vi til svømning...

  • #5   6. jul 2009 der hvor jeg går til genoptræning med fisen kan man vist lege aktivitets spil. tror det er 30 kr pr spil i en uge. det syntes jeg er en god ide..

    ved også flere bytter spil med hinanden så deres hunde prøver lidt nyt uden at skulæle bruge en formue


  • #6   6. jul 2009 Den der med flasken med guffere i, er virkelig god. Hunden mister som regl ikke interressen, da den kan se gufferne, og vil derfor oftest blive ved med at prøve at få dem ud, så længe den kan se dem...

    Ellers er den med koppen også god. Min sofus lurede bare hurtigt pointen, og jeg måtte så sidde ved siden af ham hele tiden, og putte nye guffere ind under.


  • #7   6. jul 2009 Vores har også lige haft brækket benet, men er nu færdig og nu står den på genoptræning...

    Det vi gjorde for Balder var:
    Roligt boldspil, mens han gik lidt efter eller lagde ned.. (Han ku heldigvis gå)
    Masser af dens tørfoder på græsset, og søge efter det.. Elskede han..
    Godbider i flaske, gad han ikke rigtig, tror ikk han forstod meningen..
    Og en knogle fyldt med tørfoder og lidt torskerogn feks.. Det kan tag lang tid at ordne.. Og så ellers at få godbider ud af hånden feks, snuse sig frem..

    Held og lykke med det, det er ikke nemt med hvalp og brækkede ben, jeg ved hvad jeg taler om.. :O)


Kommentér på:
Aktiviteter til hund med brækket ben..

Annonce