{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund "graver"
  • #2   6. jul 2009 Synes bare det er blevet så voldsomt, som om hun har svært ved at finde ro.
    Skal lige siges at hun har ondt i ryggen, har vi fået konstateret i dag og meget ved hendes adfærd er ændret. Så måske dette er en del af det


  • #4   6. jul 2009 Nej jeg forstår det heller ikke helt. Det burde jo gøre ondt. Det er noget hun lige er begyndt på, og det er ikke kun lidt. Ja hun har været i løb

  • #6   6. jul 2009 Jeg vil mene det er 2 måneder siden, minimum. Hvad da?

  • #9   6. jul 2009 Så er der i hvert fald meget galt med hende. Hun er begyndt at knurre af folk, bide ud efter dem. Sådan meget utilregnlig. Hun er også sur på de andre hunde. Hun har ikke altid været sådan, adfæren har ændret sig gradvist over et par uger.
    Dyrlægen sagde så i dag at hun havde dårlig ryg og de tit oplevede hunde ændre adfærd på den måde pga smerterne.
    Men det forklare selvfølgelig ikke det graven, og det også først noget hun er begyndt med de sidste dage. I aften er det så gået helt galt smiley


  • #11   7. jul 2009 Ja det er hun! Det er ikke spor rart at have sådan hund som ikk er til at regne med. Dog gør hun intet overfor mig eller min kæreste, men vi vil jo gerne have gæster engang i mellem.
    Nej, hun har ikke været i røntgen, hun har fået smertestillende til de næste par dage, så skulle vi se om det havde ændret sig, ellers skal vi derind igen.


Kommentér på:
Hund "graver"

Annonce