14. apr 2008 Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.146
R.I.P du min barndoms ven {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Nogen der har lyst til at dele deres oplevelser omkring at sige farvel til deres hund?
Vi har idag sagt farvel til mine forældres hund og min gennem en årrækkes hund.
Hhun blev 11 år. Og var en blanding mellem en Labrador og Schæfer.
Hun havde slid gigt og kunne ikke mere så var til hendes egen bedste. Og det siger alle, men man har os bar brug for at have lov til at være ked af det.
Jeg kom hjem til min mor, som var meget kort for hovedet ( Forståeligt )
Hun havde været i bad og sat hår og lagt make up. Osv. Da jeg kom havde dyrelægen allerede været der. Kunne ikke være tilstede under DET, men min mor var der til det sidste og holdte hende i poten.
Så blev hun begravet ude ved siden af hendes mor Bambus. Og der blev lagt gravsten ved og min mor sang.
Mange sys dette er for meget, men det havde VI brug for at gøre for Bonnie.
DU ER ELSKET OG SAVNET
Dit poteaftryk sidder i mit hjerte for evigt.
Havde lige brug for at komme ud med lidt. Er der andre der har oplevelser de vil dele, så kom gerne med dem. :o)
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Og det var godt at du fik mulighed for at sige farvel..
Min venindes mor fik hunden aflivet da min veninde tog på uni. Hun fik det først at vide da hun kom på besøg..
Jeg har ikke sagt farvel til særlig mange dyr, for har kun haft to marsvin gennen min opvækst.. Og den kat jeg fandt engang lever i bedste velgående
Men jeg husker da min bedstemors hund døde og blev begravet i haven under et træ.. Derefter lå katten tit der og sov.. Sammen med hunden..
Da katten døde et års tid efter (ca) blev hun begravet nede sammen med King..
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.146
Nogen der har nogle digte om himmelhunde.?? evt. noget der vil kunne graves ind i gravstenen??
Og noget andet:
Min mor har tilladt mig at oprette hende herinde så alle kan opleve hende. Hva sys i??
apr 2008
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 168 Svar: 1.127
du kan se billeder af trille på min profil ;-D
apr 2008
Det er så hårdt, selvom det ikke er MIN hund. Og min mor var helt knust...
Jeg vil gå ind og se efter Trille - en anden elsket og savnet himmelhund
jun 2009
Jeg Kunne heller ikke se på da Trille blev aflivet. pu ha det er for barskt til mig
apr 2008
Først vil de lige have tid til at sørge....
Og så skal de på en ferie i september. så det bliver derefter
Ferien blev planlagt for at min mor kunne få oprejsning, da der var faresignaler for at hun kunne ryge ud i en deprison ( Staves )
jun 2009
ja, det forståeligt.
men når de får den nye kommer de med tiden til at elske den ligeså højt, gør jeg også med mine to hunde nu...
jeg ved heller ikke hvordan det staves, ved jeg aldrig , og jeg har endda sprog på a nivua, rimelig skidt;-D
det er synd for din familie
apr 2008
Først var det meningen de ville have en magen til.
MEN jeg rådte dem til at få ihvertfald noget lidt anderledes.
For ikke at sammenligne dem nye hund med den gamle.
Bare en ide jeg har om kunne blive et problem, men ved self. ikke om dette er rigtigt.
Min mor vil gerne have en Charles Cavalier King Spaniel ( Staves ) men min stedfar er vist ikke helt med på den , da han gerne vil have en magen til,,,
jun 2009
Altså vi har ingen problemer med at have købt en anden, men man sammeligner altid lidt i starten , uanset om hunden den nye hund måske er mere opdragen eller kærlig, så savner man den gamle i starten
apr 2008
Det der er ved det er at min mor, er at hun er overvægtig. Og har derfor dårlig kondition og hun lider af forhøjet blodtryk.´Desuden har hun dårlig ryg...
Dertil skal det siges at min stedfar er arbejds narkoman ( har eget firma ) Og er sjældent hjémme.
Det er derfor hende der skal tage sig af hunden osv. og en stor hund som en labrador osv. skal aktiveres meget osv.
jun 2009
apr 2008
Nej for de har altid kun haft Labrador blandinger af den ene eller anden art.
Så de kender ikke så meget til de forskellige racer. Og gør jeg nu heller ikke. Kun lige til dem jeg er interesseret i...
jun 2009
R.I.P til deres hund, håber de får det bedre ;-D
apr 2008
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 9
Jeg læste en smuk historie den anden dag på nettet, som fik en klump frem i halsen - noget med hunde himmel og at den der gik og ventede på sin ejer. Har nu søgt og søgt, men kan ikke finde det igen...
Sender dig mange tanker.
Kh Charlotte
R.I.P du min barndoms ven