{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆÆLP ENDNU IKKE RENLIG :( {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen.. Jeg står med et KÆMPE problem.. 2 hunde.. En Pomorania på 2år ( HAR VÆRET RENLIG) Så er Chihuahua'en TIm på 7mdr kommet ind i billedet og nu er ingen af dem renlige.. De blir luftet MANGE gange i løbet af en dag kun for at undgå de ikke laver inde. Men alligvel gør de det ?

Nogen råd eller hjælp til hvad jeg kan gøre .. For er så tæt på og skille mig af med dem smiley Syntes jeg gør alt hvad der står i min magt får at få dem renlig. Holde sig om natten kan de slet IKKE...

Håber nogen kan hjælpe og ved hvad man kan gøre ..

Mvh Christinna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆÆÆLP ENDNU IKKE RENLIG :(
  • #1   10. jul 2009 hvor tit er de ude?
    hvad gør du når du TAGER dem i a gøre det?

• #2   10. jul 2009 Ærligt tager jeg dem næsten aldrig i det,, Fordi de gør det alle mulige gemmesteder smiley Men når jeg endelig tager dem i det blir de skælt ud og så går vi ud med det samme..

De er ude om morgen, om formiddagen, eftermiddagen og aften.. ca 4-5 gange om dagen

• #4   10. jul 2009 Jamen så må du nok ud noget mere, måske en gang i timen ligesom dengang de var små,
    Og evt. spærre af, så du har dem under opsigt hele tiden og de ikke kan finde gemmesteder at besørge på.

• #5   10. jul 2009 Kæmper og kæmper.. Mangler bare råd. Så vil tag alle råd til mig..

Er det måske en mulighed og få den ene kastreret?

• #6   10. jul 2009 Vil se om jeg kan få et bur til dem ... Ligesom sådan en hundegård agtigt noget

• #10   10. jul 2009 Jamen alt det der ved jeg godt... =) Jeg har trods alt gjort den ene renlig.. den er bare ikke mere efter den bette er kommet.. Jeg har været oppe flere gange om natten for at gå ud med dem.. Men alligevel laver de inde.. Og det mest om natten.. Det er ikke så meget når jeg er her.

• #11   10. jul 2009 Jeg må starte forfra... Og se om det gør en forskel.. Tusinde tak for råd allesammen.. Håber at se endnu flere..

../ Christinna

• #12   10. jul 2009 Jeg ville tage vandet fra dem om aftenen, så slipper du forhåbentlig af med nat drypperiet, det har virket for min mor som overtog en golden på 1 1/2 år.

• #13   10. jul 2009 Køb eller lån to bure hvor de er om natten. De skal selvfølgelig trænes til og være i burene så de er trygge ved at være der.
    Så tror jeg problemet er løst om natten.

• #14   10. jul 2009 Jeg har nødagtig samme problem som du har. Bisse er 3 år og var 100% renlig indtil Carla kom som nu er 5 mdr. Jeg er ved at blive vanvittig. Og også fordi at bisse tit synes han skal afmærke territorie i vores seng.

• #15   10. jul 2009 Ja det med bare og lukke dem i haven kan jeg ikke da jeg bor i lejighed.. Og kærestens have den er rykket op da den skal laves om.. smiley

De har transportbure de sover i om natten.. Dog står det åben så de kan gå ind og ud af det,, Burde jeg lukke det så ?

• #16   10. jul 2009 Ja luk burene.

• #17   10. jul 2009 Christinna N: Selvom du ikke har en have, så må du tage den sure tørn ned på vejen/gården eller hvad der er. Synes du skulle prøve at lukke for dem om natten, alt efter størrelsen på buret. Eller gøre noget, så du kan høre når de forlader det. Evt en snor med en klokke som de rører hvis de går ud af åbningen og så er det bare hurtigt op og ud med dem.
    Hvis du ikke vågner når de forlader buret, ved du jo i princippet ikke om de tisser osv kl 05.00 hver dag. Hvis du kunne finde ud af det er det jo bare at stille uret til kl 04.30 og så gå ud der...
    Om dagen synes jeg du skal gå ned med dem ca en gang i timen og så virkelig rose dem meget. Selvom de ikke gør det inde om dagen, så ville de få en masse gode oplevelser ved at tisse udenfor...

Puha det blev lidt langt...

• #18   10. jul 2009 ja luk burene, og sørg for de er helt fyldt ud med lækre bløde madresser de ikke kan kradse væk, da de jo helst ikke vil gøre det på sove stedet, tag dem i starten ud om natten på et bestemt tidspunkt.
    sæt dig på det samme stykke græs hver gang når i er ude, dag som nat og se ud som om du keder dig/har massere af tid, lad være at kæle eller andet med dem, brug en fleksi line til dem på skift, evt. i starten tag hver hund ud for sig, det tror jeg jeg ville gøre ,så den store hurtig blev renlig igen, så kunne de bagefter komme ud sammen og den bette efter aber forhåbentlig den ældste.
    luk alle hjørner og kroge af i lejligheden, så du kun har en stor kedelig flade som du har fuldt overblik over, luk dørerne til de andre rum, brug evt. trådnet ´´hegn´´, brædder eller andet under sofa osv.
    brug din ferie på projektet.

jeg er helt med på dette er lidt utraditionelt ( og ikke alm. hvalpepotte træning )men kan også læse du er desperat.

husk sæt dig ned med hunden udenfor i fleksi linen samme sted hver gang, ingen kontakt mellem dig og hunden, se gerne den anden vej og se ud som om i skal sidde der længe
    ros hvis det lykkes og godbid, men det ved du jo selvfølgelig godt.

• #19   17. jul 2009 Tusinde tak allesammen.. er nu ude med hundene om natten desværre gør det ingen forskel.. De er pt i hver sit rum, da vi har luret lidt det er den ældste hund der ikk er renlig men hvalpen der er.. Men jeg prøver nu alle ting ind til jeg finder ud af hvad der passer til hundene..

• #20   17. jul 2009 Har prøvet at lukke deres bure, hvliket gør de hyler så snart jeg lukker det.. og det skal de ikk bydes.. jeg skærmer nu min bolig lidt ind så jeg nemmere har overblikket over dem.

Kommentér på:
HJÆÆÆÆLP ENDNU IKKE RENLIG :(

Annonce