{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Ang overboens kat. IKKE HUND men synd? {{forumTopicSubject}}

Min overbo har en indekat som ikke er vant til at komme ud. Men for en måned siden var min overbo 2 dage på hospitalet og da katten skulle passes af en bekendt blev den så bange at den sprang ud af hendes toiletvindue og var væk i 2 uger. Den kom dog heldigvis tilbage, men nu mente overboen at den jo er vant til at være ude så nu er den sjældent inde, den går virkelig og miaver ved døren flere gange om dagen og der er ikke sat mad eller vand ud.
Den ene dag da jeg kom ned i min kælder lugtede der fandme af kattepis - og ja jeg har mine kældervinduer stående på klem, det er vippe vinduer. Jeg ledte og ledte og fandt da også katten siddende i hjørnet. Den var så bange at jeg ikke kunne komme til den og den hvæsede og spruttede som en gal, så kæresten tog den med en arbejdshandske og smed den ud, jeg lukkede efterfølgende vinduerne lidt til så de kun gabte 4cm.
I tirsdags havde min mor og jeg vasket alle kælderskabene af og ladet dem stå åbent så de kunne tørre...da jeg skulle ned og lukke dem efter et par timer sidder katten igen på bordet og glor olmt på mig. Jeg gik op og hentede min mor og da vi kom ned kunne vi ikke finde katten, vi kiggede alle steder men den var væk. Problemet er at den jo ikke kunne komme ud så den måtte være der. Jeg henter cæsar og han markerer tydeligt at den er inde i et skab...jeg åbner skabet og ser til min frygt at der er et hul som fører direkte ned til under skabene, altså i soklen, da det er der vandmåleren sidder....OMG katten er dernede....jeg prøver hele dagen at lokke den frem og stille leverposteg frem men den kommer ikk ud. Spørger min kærestes onkel om han kan komme med sin JR jagthund og om den kan hente den ud men den ville jo slå den ihjel så det var jeg ikke interesseret i.

Til sidst låner vi en mårfælde og efter et par timer er katten fanget og rasende. Overboen er ikke hjemme, katten får pølse og vand...onsdag, overboen er ikke hjemme, torsdag og fredag og idag - overboen er ikke hjemme....se nu kommer det spændede:

Den forbandede møg.. er da bare taget på ferie og der er ingen mad eller vand sat ud til hendes kat. Jeg er desværre bange for at det giver et helt uhyggeligt dårligt naboskab når hun kommer hjem, hvad er det da for noget dyrplageri...den kat går og miaver hver dag og om aftenen er den tit oppe og slås og der er hårtotter overalt når de slås....

Kan man gøre noget i den her sag??

Undskyld det blev så langt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang overboens kat. IKKE HUND men synd?
Kommentér på:
Ang overboens kat. IKKE HUND men synd?

Annonce