{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

polske hunde {{forumTopicSubject}}

jeg kunne godt tæne mig at høre andres mening om hunde indkøbt fra polen...som man kan se på min profil, så kommer min lille vato fra polen...kan blev købt af en ung mand, og da han ikke magtede ogaven fik vi ham...vato var kun ca 3 uger gammel da han blev solgt og set med mine øjne så har han nogen skavanker som følge der af...blandt andte har han et stort behov for at sutte/ slikke på næsten alt..er er også andre småting..men er jeg en af de eneste der syntes at det helt skulle forbydes at hente hunde fra polen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polske hunde
  • #1   15. jul 2009 Jeg ved ikke om jeg synes det burde forbydes men der burde under alle omstændigheder være mere kontrol med de hunde der indføres.

• #2   15. jul 2009 Min Lima kommer fra FCI-opdræt i Polen, så nej, jeg mener ikke al import skal forbydes derfra, men mere kontrol ville nok være at foretrække !!

- på den anden side.....folk vælger vel selv, hvem de køber fra, så man kan jo bare lade være !!

• #3   15. jul 2009 Heidi, problemer er bare at mange første gangs købere simpelthen er for uvidene og ryger på de mest latterlige historier eller for ondt af hunden og derfor kommer til at støtte hundehandel og dyremishandling.

Jeg syntes klart der skulle være meget strengere krav til at få lov til at sælge hunde i DK.

• #4   15. jul 2009 Chine, ja problemet er bare at køber tit faktisk ikke ved bedre, de er ganske simpelt uvidene, ja faktisk dumme.

Dumme mennesker skal man beskytte mod sig selv;-)

Jeg har desværre ikke nogen realistiske idéer til hvordan dette skulle gøres.

• #5   15. jul 2009 I virkeligheden burde det ikke være så svært - Polen er med i EU og der burde være nogle meget strikse regler for ind-udførsel af dyr (har ikke lige sat mig ind i de regler der er og hvorvidt de er strikse, men det virker ikke sådan) igennem hele EU.

Som der også skrives er mange førstegangskøbere desværre for uvidende, dertil kommer at der sikkert også er en masse dokumentfalsk og folk måske i flere tilfælde tror de køber en hvalp der er 8 uger og som sidenhen viser sig at have været meget yngre OG måske ovenikøbet syg....

• #6   15. jul 2009 Chine 100% enig, det er som altid idioterne der ødeligger det for os andre.

• #7   15. jul 2009 Og med idioter mener jeg faktisk unge mennesker der ikke aner hvad de køber, og dem er der satans mange af.

• #8   15. jul 2009 Så længe hunden er gammel nok, sund og rask, vaccineret - også for rabies -, og man har haft kontakten til personen der har opdrættet dem, så det ikke bare er en lyssky dansk person der har smuglet dem ind, så syns jeg det er i orden..

Syns tilgengæld det er forrykt når små hvalpe bliver smuglet til landet, tit syge, og alt for unge og uden nogne form for vacciner eller noget.

• #9   15. jul 2009 Danielle, Daniel og Hemingway K
    Skrevet: 15-07-2009 15:51:12

Så længe hunden er gammel nok, sund og rask, vaccineret - også for rabies -, og man har haft kontakten til personen der har opdrættet dem, så det ikke bare er en lyssky dansk person der har smuglet dem ind, så syns jeg det er i orden..
    ...................................................................................................................

- og sålænge den er lovlig i DK, går jeg ud fra ??

• #10   15. jul 2009 Ja selvfølgelig også lovlige...
    Ulovlige hunde er ikke lige det der ligger først i mine tanker, så det kom ikke med på listen

• #11   15. jul 2009 syens det er fint at hente hunde i udlandet har flere jagtkamerater der henter ders hunde i tyskland med fine papir på og til under halv pris af hvad danske opdratter tager så syns ikke der er nogen problemer i det

Kommentér på:
polske hunde

Annonce