{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Karakterer.. {{forumTopicSubject}}

Vil bare lige spørge...
Hvorfor er der så mange, der bliver sure hvis deres hunde får dårlige karakterer?
Jeg har set så mange, der skriver til den, der har givet deres hund en dårlig karakter, for at spørge hvorfor den er dårlig, og så giver de ovenikøbet som hævn en lavere karakter retur... Og tillader sig at forlange en forklaring... Forklaringen er vel at deres hund ikke faldt i den anden brugers smag eller hvad? Er det en udfordring til krig at give et 4-tal
Hvorfor det skal vel stå en frit for hvilken karakter man giver eller hvad? Vi har vel alle racer og hunde vi bryder os mindre om end andre, men hvis jeg giver en karakter under 7 så kan jeg være sikker på at få den samme eller en lavere tilbage i hovedet.
Jeg er begyndt kun at give 7-taller. Hvis der er en hund jeg ikke bryder mig om så giver jeg den bare ikke karakter, for så ved jeg at det går ud over min egen hund dagen efter.
Er det kun mig, der har det sådan?
Vuffer fra Belinda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karakterer..
  • #1   1. jan 2005 nej jeg giver heller ikke andet end 7, hvis jeg ik er vild med hunden, lader jeg bare være med at give en karakter. Jeg ved ik hvorfor det er sådan, men det er vel fordi at alle vores hunde er som en slags børn for os og der er ingen der synes det er sjovt at få et 5 tal eller mindre, når man selv synes ens egen hund er den smukkeste og dejligste i verden...

  • #2   1. jan 2005 Jeg syntes at det bedømmelses system er dumt..Jeg giver kun 7 hvis jeg kan li det jeg ser ellers bladrer jeg bare videre.
    Nemt og simpelt.. smiley


  • #3   1. jan 2005 Problemet er vel bare at standarten fra starten er sat for højt eller hvad?
    Der er jo ikke en hund, der har under 5...
    Ikke at det gør noget på den måde, for det er jo ikke en konkurrence det her, Og vi synes jo alle at vore egne hunde er de dejligste.
    Uanset hvad andre skriver...


  • #4   1. jan 2005 jeg synes også at det er noget pjat, jeg har det sådan at jeg giver 5 hvis det er en hund jeg synes er super skøn (og det er de næsten allesammen), og 7 hvis jeg synes den er helt speciel. Og som Stine siger så har vi alle forskellig smag, heldigvis for det da :0).
    Så vil jeg bare lige sige at i godt må give min cosmo den karakter i synes passer, jeg bliver hverken sur eller begynder at tude *G*
    Cosmo & Co.


  • #5   1. jan 2005 Det er da også fair nok evt at spørge om det er pga dårlige billeder eller hvad, men den der med at give hævnere, det er sq da bare børnehaveklasse-standard:o)

  • #6   1. jan 2005 Jeg kiggede lige og den dårligst bedømte har 5,32...
    Det er vel også på grund af at der ikke er et 6-tal i karakterskalaen?
    Man synes ligesom at der er et lidt for stort spring imellem....
    Det trækker jo gennemsnittet en del ned, hvis man giver 5.
    Det er jo nok i virkeligheden fordi man kan se, hvem der har stemt på ens hund. Så er det lige hen og kigge hvilke hunde de har, og hvis jeg giver 3 er jeg da helt sikker på ikke at få 7, selvom det måske var den karakter den bruger egentlig ville have givet min hund...


  • #7   1. jan 2005 synes også det er underligt at 6 ikke duer - det virker som om knappen bare er i uorden... den står jo på

  • #8   1. jan 2005 Øøøøh, den står altså ikke hos mig....

  • #9   1. jan 2005 der er sådan et hul hvor der står "lækker" som om der engang har været en knap der hedder 6 - det gør der på min, men den virker ikke

  • #10   1. jan 2005 Nåh, på den måde *gg*


  • #11   1. jan 2005 gid der var et 6 tal - synes også springet er for langt mellem 5 og 7 - derfor giver jeg 7 eller ingenting..

  • #12   1. jan 2005 *gg* Sådan går det jo *ss*

  • #13   1. jan 2005 I lige måde, hygge.

  • #14   1. jan 2005 Jeg giver for det meste også kun 5 og 7, og en gang imellem 4, men sjældent mindre, da folk bliver så sure. Hunde jeg slet ikke bryder mig om undgår jeg. Jegt gider ikke de diskussioner det medfører, for jeg er her for at have det sjovt og dele min interesse for hunde med andre.
    Giver jeg 4, så skriver jeg gerne hvorfor, og hvis jeg ikke har skrevet noget, så må folk da gerne spørge. Der er nemlig flere forskellige årsager til at jeg giver et 4-tal. Et par gange er jeg blevet bedt om en begrundelse for et 5-tal, men den slags spørgsmål besvarer jeg ganske simpelt ikke.
    Det er er efterhånden en gammel diskussion, og jeg tror aldrig at det bliver anderledes så længe vi har det karaktersystem. Jeg synes så mænd det er et udemærket system, der er bare ligesom ikke meget ved det hvis der er nogen der ikke tør at give andet end 7-taller.


  • #15   1. jan 2005 hmmm i starten undrede jeg mig også og startede også et par debatter her vedrørende dette. Syntes det var mærkeligt der var et karaktersystem som åbenbart var et "rygklapper" system. Men i dag er jeg egentlig blevet mere ligeglad. Kan se det søde i flere og flere hunde ;o)

    For min skyld kunne karaktersystemet godt helt afskaffes. Det jeg synes er sjovt at få er kommentarer. Men på den anden side vil jeg nok også blive skuffet over feks et 3 tal til min hundebasse. Så lidt dobbeltmoralsk er man vel altid - he he - altså ikke helt så ligeglad som jeg giver mig ud for.

    Nej afskaffelse af karaktersystemet synes jeg ville være en super idé.

    Laila


  • #16   1. jan 2005 Hej Laila.
    Synes egentligt at afskaffelse af karaktersystemet var en god idé..
    Hvis man bare stadig kunne give kommentarer, for de er jo hyggelige at få...
    Det er jo surt at sidde med et 1-tal bare fordi man er blevet uvenner med en ikk? *gg*
    Og så er der jo udfordringerne, som jeg synes er helt vildt sjove. Jeg får sådan set ikke engang set om mine hunde vinder, de er bare sjove at følge med i..


  • #17   1. jan 2005 Hej Belinda

    Ja jeg glemmer også at se om min hund vinder eller taber og egentlig også at følge med i andre. Synes det er dejligt at debattere, kommentere, og læse rundt omkring om de enkelte hunde.

    Laila


  • #18   1. jan 2005 Ja, jeg synes også at det er sjovt at læse lidt om andre hunde, og man lærer da også noget nyt af og til ;o)

Kommentér på:
Karakterer..

Annonce