{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sendes til træning i udlandet?
  • #1   17. jul 2009 Jeg har sendt en lovende unghund (han) afsted til Tyskland (Bad Hertsfelt) det var i 1982.
    Hunden fik sine prøver Schh I, II, III, - FH - inden for et år.
    Prisen jeg betalte for et års ophold, ca. 20,000 DM. ca. 80,000 kr.
    Man indgår en kontrakt aftale, og så er det op til træneren at få det bedste ud af hunden.
    Hunden lærer de tyske kommandoer.

• #2   17. jul 2009 Og så er der den anden variant hvor man sender sin hund til Tyskland og så kommer den hjem en 3 ugers tid senere med bestået SchH1 .. men kan ikke så meget som bide i en bidepølse.

Jeg har endnu til gode at høre om nogen der ligefrem forsøgte at få det bedste ud af den hund, de havde i træning.
    Det er et spørgsmål om kroner og øre, og jo hurtigere hunden kommer igennem systemet, jo større timeløn.

Mht prisen - ved ikke hvad de tager i Tyskland, men for en 15 år siden kunne du i Danmark få en BHP1 og AK på din hund for en 10-15.000 kroner.

Mit råd til dig - lad være .. træn din hund selv, og nyd det samvær du har og den samhørighed det giver dig med hunden + alle de gode oplevelser I får sammen.

Der er ikke meget der slår at gå spor på en dugvåd mark en tidlig efterårsmorgen med sol og blå himmel smiley

• #3   22. jul 2009 hvor finder man de folk der tager hunde i træning?

Kommentér på:
sendes til træning i udlandet?

Annonce