{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Labradoren
  • #1   17. jul 2009 ***CHINE*** mener helller ikke de skal være så lavbenet som gravbasserne er, men dem vi havde var ikke ret høje.

Og vi har ingen interesse i mark kun udstilling. Den skal bruges til udstilling og fam. hund hos en aktiv fam som er meget i naturen.

Vi søger en sort tæve hvalp til omkring oktober og gerne lidt før. Kender du nogle der har hvalpe?

lene k Gaia ser bare rigtig lækker og ikke mindst dejlig ud. Hvor høj er hun?

• #2   17. jul 2009 Formel 1 hvad betyder det?

• #3   17. jul 2009 Jeg tror det er den gammeldagse labravapski du søger, den brede og robuste type:O))

• #4   17. jul 2009 Kamilla. Hvor finder man mere om dem?

***CHINE*** Det er helt bestemt Marlene jeg skal have fat i. Hendes Emil har har en lignede slå hed med dem vi havde i mit barndomshjem. Mener de alle blev hentet i Tyskland til jagt dengang.

• #5   17. jul 2009 Vil lige tage fat på Marlene i morgen så.

Tak for hjælpen

• #6   17. jul 2009 Jamen når nu man bliver nævnt, så må jeg vel hellere lige blande mig her :-))

Udstillingslabberne er jo ikke nødvendigvis små, men derimod kraftigt byggede robust hunde.

Husk når du kigger på labber at checke afstamningen grundigt med hensyn til især HD og AA.

Labben er jo generelt en sund race, men jo desværre også engang imellem med tendens til ledproblemer, hvor risikoen for at få en hund med HD eller AA jo kan begrænses rigtig meget ved at undersøge afstamningen og gå efter hunde med meget lav sygdomsfrekvens i familien (forældre, forældres halv- og helsøskende osv.)

Og gå selvfølgelig også efter forældre som både er øjenlyst (for bl.a. cataract) og gentestet for PRA. Der er desværre lige opdaget endnu et tilfælde af PRA, som jo ellers er en sygdom hvor vi via en gentest totalt kan undgå at avle hunde med PRA, men hvor det desværre ikke er alle som benytter gentesten.

Har du lyst til en labradorsnak er du såmen velkommen til at kontakte mig og du må såmen også gerne komme og se mine hunde, hvis du skal have fundet ud af om det er den type du går efter (hvilket jeg tror efter din beskrivelse).

• #7   18. jul 2009 Hej Marlene

Ringer lige en gang i aften men det blir først efter 21, så ved ikke om det blir for sent.

• #8   18. jul 2009 Og så kan jeg så se at det er Camilla og ikke Marlene. Måskke man ikke er helt vågen

• #9   18. jul 2009 Det er jo også tidligt på morgenen smiley

Jeg tror såmen også gerne at du må ringe til Marlene, for hun er også meget sød og hjælpsom og en rigtig god hundefører. Marlene tager jo faktisk også rundt og laver hvalpetest på hvalpekuld (jeg kender et par labradoropdrættere som har haft hende ude).

Men du er som sagt også velkommen til at kontakte mig. Så længe det ikke bliver alt for lang tid efter kl. 21 er det fint nok.

• #10   18. jul 2009 Hej Camilla.

Det blir ikke senere end kl 21.30. Har 2 små trolde der gerne skal sove kl 21.30.

Kan se du venter hvalpe i uge 36, det kan jo næsten ikke blive bedre og du tilmed er dyrlæge

• #11   18. jul 2009 ***CHINE*** Jeg er fra Hirtshals. Hvor er du fra?

• #12   18. jul 2009 En lille time i bil måske. Vi har ikke bil, så er altid med tog til aalborg. Er du tit i den hundeskov i aalborg?

• #13   19. jul 2009 Nu må vi se om der kommer en sort tæve der passer ind i vores familie nede ved Camilla. Glæder mig til og se og høre mere fra Camilla

• #14   19. jul 2009 Ejjjj du skal da have en gul smiley Camilla laver sådan nogle fine gule nogle ;o))) Held og lykke med din søgen ;o)

• #15   19. jul 2009 ***CHINE*** Håber sådan at Maggie er drægtig, men mener Camilla snakkede om der gik 2 uger mere, enden hun kunne scanne hende.
    Men håber helt vildt hun er og der kommer 8 sorte smukke tæver med et helt fantastisk sind og temp.. Men det skulle ikke forbavse mig hvis der så kom ene gule tæver..

Ann-Sofie N Tror ikke jeg skal have en gul. Er vokset op med sorte og har det lidt sådan at det kun er sorte der er labbere. Ved jo godt det er helt ude i hampen og tænke sådan.

• #16   19. jul 2009 He he, det var også kun fordi jeg selv har en gul, så er de jo selvfølgelig bedst ;o)) Er sikker på der nok skal komme en fin sort pige ;o))

• #17   19. jul 2009 Jamen sort Er bare BEDST smiler

• #18   19. jul 2009 Nu skal jeg heldigvis ikke gå Schweiss men kun udstille lidt

Kommentér på:
Labradoren

Annonce