{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Om HG.. {{forumTopicSubject}}

Hey med jer,

Ved sgu ikke om det bare er mig, men synes efterhånden, at alle indlæg herinde omhandler enten dyreloven, KAMP/MUSKELHUNDE eller bare kun negative historier og debatter. Hvorfor smider man ikke nogle gode historier ind på siden? Må sgu indrømme, at jeg er ved at miste lidt af respekten for det, jeg engang syntes var en go´ side.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om HG..
  • #1   18. jul 2009 Hej Steen>> Det er jeg sgu glad for du gør. For var sgu ved at tro, at det bare var mig, der havde det sådan.

• #2   18. jul 2009 Jamen så frem med de gode og positive histoier i stedet for en brokketråd smiley

• #3   18. jul 2009 Ligemeget hvad overskriften er, er der nogel herinde, der ændrer det til at omhandle stamtavle og mangel på samme og eller muskel/kamphunde.
    Det er den samme sang om og om igen.

• #4   18. jul 2009 Prøv at lægge mærke til, hver gang nogen reelt smider en positiv - glad - sjov tråd ind, - så er der MINIMALT respons på den -
    Men lugter tråden af noget der KAN udvikle sig grimt, - så svares der en mass...
    Det er sådan en typisk HG adfærd, - rigtigærgeligt...

• #5   18. jul 2009 Doggymom: så kom hestene hjem i min garage.. .>> Man ser jo det man vælger at se.

Julie>> Det er ikke bare HG-adfærd, det er generalt mange steder.

• #6   18. jul 2009 Raceist... Ok, - ja nu kommer jeg ikke så mange steder på nettet - stødte på HG for nogle år siden - og kigger stadig herind ind imellem -
    Men er det generelt adfærd rundt om på nettet - jamen så vil jeg da undlade at tage på seightseing, - smiler...

• #7   18. jul 2009 Julie>> Jeg synes det er svært at finde steder hvor man hygger som man gjorde på HG i "de gode gamle dage" smiley

• #8   18. jul 2009 Jeg syntes nu her stadig er ganske hyggeligt :o))
    Og jeg springer da bare de tråde over jeg ikke gider , eller når jeg har fået nok af dagens sure opstød eller tråde for og imod osv

• #9   18. jul 2009 Raceist ; Nu ved jeg ik hvornår "degode gamle dage" var på HG... jeg tror jeg har været her siden 2005 - hvis jeg ik huske helt galt - smiler...
    Og i al den tid har der eksisteret brugere herinde som tydeligvis udelukkende var her for at lave rav i den -

Det handler vel et eller andet sted om at det bare er så nemt at sidde bag en skærm og være evig klog, - nærmest så klog at man kunne undvære hovedet... Ingen ved jo hvordan virkeligheden ser ud...
    Ligesom deter så nemt anonymt at sidde og te sig latterligt, - igen - ingen ved hvor det kommer fra...

Mange glemmer bare at det gennem tiden har haft rigtig grimme konsekvenser for andre brugere - både den mobning der gennem tiden har foregået herinde... Og andre grimme ting...

;O)

• #10   18. jul 2009 Uhh godt at der så findes en masse grupper som man kan have det sjovt og hyggeligt i :o)

Synes ofte at dem der brokker sig højest burde kigge indad. Hvad med at sætte et eksempel og oprette en positiv sjov tråd i stedet for at bidrage til den såkaldte dårlige stemning med endnu en brokketråd? :o)

• #11   18. jul 2009 Hihi, måtte lige ind og se hvornår jeg egentlig blev oprettet herinde, og vi er næsten lige gamle i gårde her.

Ja, det var da klart også negative mennesker dengang. Dengang kunne man tale om rød stue, når en tråd gik helt bananas og over gevind. Men der er sket meget siden vi er blevet så mange medlemmer.

Ja, det er nemt at være en fandens karl, når man sidder sikkert bag skærmen. Tvivler, eller retter håber, ikke at de ville opføre sig på samme måde IRL, men man ved jo aldrig smiley

Hygger mig stadig herinde, men det er på en anden måde med tiden smiley

• #12   18. jul 2009 godt så.

• #13   18. jul 2009 Raceist ; Ja heldigvis bestemmer man jo selv hvordan man vil bruge diverse forums - medier etc -
    Og for mig er HG også 98% positivt, - Jeg nyder at kigge en tur herind, - og nyder alle de søde mennesker jeghar lært at kende gennem dette sted,... nogen som er blevet en del af real life - og nogle som er på skrift i mail form herinde, - udvekslen af råd, - historier, - erfaringer etc -
    DEJLIGT... ;O)

• #14   18. jul 2009 Raceist -
    Det var sgu skægt - Samme år og endda samme måned... smiler...

• #15   18. jul 2009 Julie>> Kunne heller ikke lade være med grine lidt da jeg så det. Var godt klar over at du også havde været her længe, men at det lige var så tæt på hinanden synes jeg er lidt sjovt smiley

Jeg har også lært nogle rigtig dejlige mennesker at kender herinde, mødt nogle lækre hunde og gjort nogle gode handler smiley

• #16   18. jul 2009 Hehe..! Ja jag kan sgu godt se det er lidt af en brokketråd (negativt IGEN), men den omhandler ikke de kære basser da. ;o)

Men jo jeg har faktisk en lidt posetiv historie og det er sgu at jeg troppede op hos min mormor og morfar med min hund.. De har været skide bange for at han skulle gøre deres lille puddelhund (Bibi) noget, men det fede var at han næsten ikke engang interesserede sig for henden.. De blev sgu så glade, de gamle mennesker og det gjorde jeg sgu også. ;o))

• #17   18. jul 2009 Skøn oplevelse :o)

Min bror er flyttet ind til min mormor. Og han har sin amstaff med. Det er så specielt at se min gamle skrøbelige mormor der hver morgen sidder i køkkenet og snakker med vovsen der sidder på gulvet og kigger tilbedende op på hende :o)

Det er kærlighed ved 1. blik mellem de to :o)

• #18   18. jul 2009 jeg kan også en glad en. vi var ved vandet i går og der sidder så en hel familie på 3 generationer ca. tyve meter fra os. det starter med at den ælste kost begynder at råbe efter os (har ingen anelse om hvad hendes problem var) de har en jack russel gnaver med som er noget hidsig, men balder er ligeglad han vil bare svømme. da vi så lister rundt i vandet stryger 2 af deres unger på ca 10 år ud i vandet og løber direkte mod os for så at smide sig i vandet under 1 meter fra balder, så jeg blev våd. (balder var det jo i forvejen);-) disse unger gentog dette stunt 4 gange uden at fatte noget da jeg bad dem pisse af hvis de ikke kunne opføre sig normalt. den lykkelige pointe var at balder var ligeglad med hændelsen og at jeg undlod at drukne børnene foran deres familie;-)

godmorgen herfra

• #19   18. jul 2009 Rasmus: LOL. Det må have taget en hel del viljestyrke fra din side :o)

• #20   18. jul 2009 det var faktisk ikke fordi det var så galt enda;-)

• #21   18. jul 2009 igår aftes gik jeg en tur med willum på privat vejen, og frem kom en hare som drønnede afsted, men han stoppede da jeg bad ham om det, og det samme da han så killingerne inde i gården..... dygtig hund, det er da positivt *ss*

• #22   18. jul 2009 Her er en hyggelig tråd smiley
    http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=334883

• #23   18. jul 2009 Jeg må sige at jeg faktisk synes HG er GOD.. da jeg har været på andre sites hvor man er en lille klike der kun kan svine andre nye til.. her er der da mange forskellige tråde og alle har lov at have deres meninger og man kan hjælpe og komme med gode råd UDEN at der køres hetz på en.. så jeg synes det er et godt forum, selvom jeg ind i mellem synes der er lidt for meget sletninger og kontrol af indlæg fra admins..

Men generelt synes jeg det er et forum med masser at variation og man kan jo bare lade være med at læse de tråde med negative debatter og så bare holde sig til de tråde man synes man gider læse..

DET er da et positivt indlæg eller?;-)

• #24   18. jul 2009 Jeg er nu stadig ret glad for HG, men må da ærligt indrømme at når jeg ser forum igennem, så er der mange indlæg der bliver sorteret fra!

Kommentér på:
Om HG..

Annonce