1.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Eng. staff vs. amstaff Eng. staff vs. amstaff

Hvad er forskellen, jeg har købt min hund (kig profil)

Som en amstaff, men har hørt flere folk sige at når den ikk er højere end den er kunne det godt være engelsk straffordshire...

Men hvad er de generelle forskelle på dem??

Og er de avlet til 2 forskellige ting eller hvordan??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eng. staff vs. amstaff
  • #1   26. feb 2006 Mange tak venner, jeg var også sikker på at det var en amstaff, men da vi er nr. 2 eejere er det meget svært at vide sig sikker, dog skulle han komme fra nogle højt præmierede forældre, Men ellers har han da en flot kropsbygning, ikk da??

Ideel til parring muligvis

• #2   26. feb 2006 engelsk straffordshire...hmmm vilken race er det*g*

• #4   27. feb 2006 Hej Klaus

Jeg tror ikke Du behøves at være bange, min AmStaff er mindre end din, det er også en tæve, men hun er 100 % ægte. Det ved jeg fordi jeg kender begge forældre, og de er stambogsført.

En engelsk Staff er vel bare en Staffordshire Bull Terrier, dem er der mange af her inde på dyregalleri.dk.

Han er rigtig fin ud.....

Kath

• #5   27. feb 2006 Som du kan se på min profil har jeg haft glæden af begge racer og der er STOR forskel. Det gælder, hoved, højde, form på ører og temperement. Din hund er ikke en Staff Bull ;o)

Linda

• #6   27. feb 2006 Hejsa
    Pumba ER amerikansk staffordshire terrier. Jeg så begge forældre inden jeg købte ham, og eneste grund for han ingen tavleh har, er at moderen var for ung til at der kunne komme papir på ham. Pumba, og hans kuld var en smutter, men begge forældre er altså amstaff. *SS'
    Jeg håber stadig du er glad for ham, vi savner ham meget her, men kunne jo af personlige årsager ikke have ham. *SS*

Kommentér på:
Eng. staff vs. amstaff

Annonce