{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

hjælp min hund ødelægger alt {{forumTopicSubject}}

er der nogle, som har nogle ideer til hvad jeg skal gøre, for når Vanni er alene hjemme, så er han begyndt at ødelægge alt...
I dag har han revet tapet ned fra væggene, og nu er jeg ved at synes, at det er lidt træls... Det skal lige siges, at han stadig er en hvalp, så han har masser af legetøj...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp min hund ødelægger alt
  • #1   27. feb 2006 Det skal forresten lige siges, at det er først noget han er begyndt på her inden for den sidste måned, og at jeg inden jeg går fra ham, altid har gået en tur og leget med ham...

• #2   27. feb 2006 Du må aldrig lege med din hund inden du går fra ham....

• #3   27. feb 2006 jeg leger med ham, og så går vi en tur, og når vi kommer hjem igen, så får han 5 minutter i haven, hvorefter vi går ind og hygger(hvor jeg snakke med ham og han slapper af)

• #4   27. feb 2006 Har hørt, at tyve minutter før du går skal du ignorere hunden, og ikke sige "farvel, mor kommer om lidt... osv" Gå uden og sige noget...

Havde selv for nogle uger siden et problem med Tyson.. Han ville BARE ud når han var alene, så han smadrede vores persienner, og HYLEDE så hele nabolaget kunne høre ham... Der tog jeg denne metode i brug og nu slapper han helt af når jeg går...

Selvfølgelig ikk den samme situation du står i.. Men du kunne da prøve det!?

• #5   27. feb 2006 Det var da et godt link det der Christian.....har du ikke et link hvor der står beskrevet at man skla huske at tage skraldespanden med ud når man har taget den af stativet....ellers er den på hele gulvet...namme nam....

• #6   27. feb 2006 Prøv at vænne ham til et bur som han så kan være i når han skal være alene... det skal delvfølgelig være stort nok til at han bevæge sig frit i det..

• #7   27. feb 2006 jeg har et bur, som vi bruger på udstilling, men jeg ville gerne, at det ikke var nødvendig for ham, at være der i når han er alene hjemme

• #8   27. feb 2006 giv ham et mindre rum, at være alene i.
    ingen store velkomst eller afskedscener.
    lad radioen stå tændt.
    fyld et marvben med leverpostej
    giv ham få legeting

Og start forfra med alenehjemme træningen, start med 5-10 min og gå kun ind hvis han er stille, ikke hvis han hyler.

• #9   27. feb 2006 Cosmo var så småt begyndt at ødelægge ting når han var alene, så jeg begyndte at smide hans morgenmad ud i hele haven, så gik han og brugte tid på det, mens jeg gør mig færdig... Det passer med at når jeg er færdig med mit har han ryddet haven og gjort det han skal.. Også er han træt det lyser ud af ham, han går lige hen og lægger sig med sit ben, så tager jeg tøj på og går.

Så det tæppe han nåede at ødelægge er blevet ved det eneste..

• #10   27. feb 2006 rigtig mange tak for jeres forslag, jeg vil prøve dem i løbet af ugen...

• #11   27. feb 2006 Hej Gitte P.
    Misty har ødelagt udtrolig meget. Vi flernede alt der skulle fjernes, men så gik det ud over vægge, lister, dørkarme og gulvtæppe. Men hun er vokset fra det. Vi lod en radio være tændt når hun skulle være alene så der var lidt lyde omkring hende og det satte en lille dæmper på det der med at ødelægge alting. Men håber da at du får det løst.

Knus fra Os

• #12   27. feb 2006 hej igen

jeg synes bare et er sjovt, for det begyndte for ca. 3 uger siden, og nu hvor det er gået ud over væggen, så synes jeg det er blevet for meget... Og ja jeg håber da det bare er en periode han skal igennem...

• #13   27. feb 2006 Vi har haft samme problem med vores 4 unghunde, hold da op hvor har de ødelagt ting (de går ikke efter skrald ellerskraber på vægen, kun dyner, puder, sofaer og læderstøvle).
    Vi har haft en periode hvor de ikke var inde når vi ikke var hjemme (vi kunne heller ikke være oppe på 1 salen uden at de måske havde ædt i sofaen i stue-etagen).
    Nu er selv den yngste hund blevet et år, og det går fint, vi har låst ind til soveværelserne med dyner, så spiller vi musik eller radio, og giver dem nogle kødben før vi går - og de har faktisk opført sig pænt, det er faktisk kun værelser med dyner hvor der skal lukkes til, ellers spiser de ikke ting mere...

så held og lykke du kan tro jeg føler med dig - flere gang er jeg kommet hjem til et hus hvor der var fjer over alt.

Helle

Kommentér på:
hjælp min hund ødelægger alt

Annonce