{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Nu sover bølle {{forumTopicSubject}}

efter min indlæg igår:

mig og far tog til dyrelægen med bølle idag kl. 16:30. dyrelægen undsøgte bølle, hans var delvis lam i bagbenene, hun mente han havde en kræft knude i maven plus han havde meget vand det lå lagret i maven, han hjerte og lunger kunne ikke mere, og hun sagde: det er ´nok tiden at han skal forlade os.

mig og min familie vidste det jo godt, men mig og far brød grædende sammen, og jeg græder stadig og er helt nede! ved godt det var det aller bedste vi kunne gøre for bølle han skulle slet ikke lide det mindste, det har han ik fortjent.

dyreløgen hun var simpelthen så sød hun gjorde det til en smuk afslutning, hvis man kan kalde det det, hun gav sig virkelig tiden og fortalte os alt hun gjorde og lign. vi snakkede med bølle og det hele, hun havde ham den spørjte han skulle sove på, det ville gå 5-6 min før han faldt i søvn og dem brugte mig og far på at sige farvel til ham på, vi kælede og nussede ham og fortalte ham hvor højt vi elskede ham. bølle reagerede slet ikke på den sprøjte han fik som han ellers plejer, jeg tror helt sikkert han var klar til at forlade denne jord og komme op i himlen.. til sidst fik bølle den sidste sprøjte og han sov stille ind, han stoppede stille med at trække vejret, det var bare så roligt det hele.. jeg fik dyrelægen til at klippe en tot af hans hår som jeg ville have med hjem!

Nu sover bølle godt.

Bølle vi elsker dig så højt, du har været vores aller bedste ven i 13 år, vi vil aldrig glemme dig, vi vil mindes så dejlig og skøn du har været! myz myz... vi ses en dag! og tak for alt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu sover bølle
Kommentér på:
Nu sover bølle

Annonce