{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Balto sover oz.... {{forumTopicSubject}}

Puha, er lige kommet hjem fra dyrlægen... Balto har længe været aggressiv på en måde hvor han pludselig bed os... For ca 2 timer siden gik han helt amok og fløj direkte på Stefan og de andre hunde, hvor jeg ville tage ham i halsbåndet og tage ham ud hvor han oz bed mig...
Vi kørte ham direkte til dyrlægen og fik ham aflivet med det samme... Han var åbenbart en tikkende bombe der bare ventede på at eksploderer... Det kom ligepludselg som et chok for os men denne gang var det bare for meget...

Blev bare lige nødt til at komme af med det... snøft.... :o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Balto sover oz....
  • #1   27. feb 2006 Aiiiiiii...hold da op.. det har da ikk været sjovt!

skete der noget med dig eller kæresten??

har i en ide om hvorfor han pludselig bed???

Og forresten, føler med jer..

• #2   27. feb 2006 Der er ikke sket min kæreste noget fordi han havde en stor jakke på, heldigvis for det, for ellers var det blevet meget slemt...

Han har bidt mig i hånden og håndledet og er lidt hævet og den ene af vores hunde er lidt øm på ryggen men ellers er der ikke sket noget...

Stefan (kæresten) legede med vores to andre hunde hvor Balto kom flyvende hen og bed sig fast i den ene af dem hvor stefan ville tage i Baltos halsbånd og få ham væk fra hende gik han helt amok og fløj på Stefan, så ville jeg tage han væk og han bed min hånd... Han direkte jagtede stefan for at angribe...

Hvorfor det skete ved vi ikke...

• #3   27. feb 2006 Hold da helt op.. Det lyder godt nok voldsomt da..

Godt i kom af med ham så.. Så det ikk gik værre end det gjorde =/

Han har jo også haft et hårdt liv den stakkels hund..

• #4   27. feb 2006 Ja han har haft det svært og havde nok taget skade af at være hos de gamle ejere...
    Men efter det var sket og vi var på vej ud til dyrlægen kunne man slet ikke mærke på ham at han overhovedet havde gjort noget, da var han stille og rolig som han plejer...

• #5   27. feb 2006 hold da op, det lyder voldsomt! Det var den helt rigtige beslutning I traf ved at aflive ham! Men stakkels Balto, hvor har han haft meget rod i sit hovede...

• #6   27. feb 2006 uha lyder ikke godt! det er især hårdt når man tror man har en sød hund og de så lige pludselig forandrer sig totalt!

ved ikke om i kan huske jeg havde en bulldog herinde?
    den blev solgt til nogle sære mennesker!
    et par mdr. efeter bed en en lille dreng! den blev self. aflivet med det samme!

• #7   27. feb 2006 Åhhhh nej min ven smiley Det er jeg rigtig ked af at høre... havde ellers lige håbet det havde hjulpet at få ham kastereret.... Men man kan ihvertfald sige, ai i har gjort ALT for ham. I har været meget tålmodige og givet ham mange chancer. Men jeg føler med jer.

Maaaaange knus og varme tanker fra mig

• #8   27. feb 2006 Tak allesammen, jeg er oz bare helt grædefærdig... Har lige fået aftensmad og Balto plejede at sidde ved siden af (og tigge lidt) og det var helt underligt at han ikke sad der ved siden af og kiggede på mig imens jeg spiste...

Det er virkelig mærkeligt og hold kæft hvor gør det ondt, men det var jo det bedste for ham han havde det nok svært...

• #9   27. feb 2006 *snøft* øv hvor er det bare trist smiley

• #10   27. feb 2006 Christine: Ja det er meget trist... Tuder hele tiden... snøft! Han var jo min baby

• #11   27. feb 2006 Kan jeg godt forstå :(((( Det er da også bare det værste en hundeejer kan komme ud for :(... men er da glad for, i efter omstændighederne har det godt, det kunne jo ha været meget værre...

• #12   27. feb 2006 Puh ha- føler med jer. Læser lige hans forhistorie, han har ikke haft det nemt. Godt han fik fred. Nu leger han nok med min Villy Rap.

• #13   27. feb 2006 Niichole.... INGEN hund er "for flot til at blive aflivet".... En jaloux hund der går til angreb på sine ejere, er IKKE en normal hund.... uanset hvor flot den end er. Jeg kender Winnie og Stefan, og de har satme kæmpet for Balto til sidste blodsdråbe.
    Lad vær med at komme med den kommentar, til folk der er kede af det i forvejen....

• #14   27. feb 2006 Niichole: "det var nok fordi han ville lege" ????? Er det din kommentar til folk der lige har fået aflivet deres hund der angreb dem? Spænd nu lige hjelmen menneske.......

• #15   27. feb 2006 Niichole: Som Christine skriver: En hund er ikke for flot til at blive aflivet! Der holder jeg med hende, ville du beholde din hund hvis den havde angrebet dig bare fordi du sys den er flot??!! Og det var ikke for at han ville lege, en hund der kommer flyvende og angriber en og gør så meget at fråden står ud af munden på den så er det ikke i leg...!!

Balto har fået MANGE chancer og vi kunne efterhånden ikke gøre mere for ham så han skulle have fred! Han må have haft en slags psykisk lidelse som han ikke selv kunne styre!

Christine: Tak for støtten :o)

• #16   27. feb 2006 niichole hvis du ikke kan skrive andet synes jeg du skal lade være med at skrive her inde under vores balto det er sku hårdt nok men at skal høre på en som dig er sku for meget synes det er meget ledt!!!!!!!!!!!!:-(

• #17   27. feb 2006 Mie J: Også tak for din støtte, og alle jer andres...
    Mvh Stefan N og Winnie A

• #18   27. feb 2006 Selv tak dit søde kvindemenneske.... vil da %&¤#&¤ ikke ha folk omtaler det her, som om der ikke er blevet gjort noget for Balto, for det er der i aller højeste grad. Næsten for "meget" vil jeg sige.

Og liiiiige en ting til.... de har lige fået Balto kastereret som en sidste udvej, ville hun gøre det hvis hun bare ville aflive ham efter et par uger.... altså de er unge mennesker med ikk så mange penge.... De har gjort ALT for Balto og det vil jeg personligt skrive under på.
    Jeg kan sagtens huske hvem der skrev til mig om aftenen da Balto var blevet kastereret, fordi han virkede meget skidt.... DET var winnie i vild panik fordi hun troede den var helt gal. Hun elskede den hund... BASTA!

Mie..... HØRT!!!!

• #19   27. feb 2006 Øv hvor er jeg ked på jeres vegne :o(
    Føler virkelig med jer!
    Det var det rigtige I gjorde med at få ham aflivet selvom det var hårdt :o(

Mange trøsteknus herfra!

• #20   27. feb 2006 Åh nej, det gør mig virkelig ondt! Den stakkels hund havde åbenbart oplevet for meget kaos til at kunne klare det - det sker desværre nogle gange når hunde bliver kastebolde mellem den ene ejer efter den anden.
    Det positive er, og det håber jeg I vil huske på i fremtiden og ikke bare se Balto som 'en fiasko': I gav ham den chance som ingen andre åbenbart havde gjort, og som jeg mener enhver hund fortjener, I kæmpede virkelig for ham og I gjorde ham den sidste, store tjeneste, da det havde vist sig at 'kampen var tabt': I lod ham få fred, sendte ham ikke videre til et nyt hjem, hvor den samme kamp ville skulle tabes igen.
    Jeg arbejder selv på internat og for mig er det altafgørende for om jeg kan 'leve med' en aflivning, om hunden har fået en fair chance. Har den ikke det, gør det ondt i lang tid efter, men har den, som Balto fik hos jer, haft en mulighed for at 'komme ovenpå igen', så er det 1000 gange lettere at leve med.
    Jeg ved godt, at I må være pokkers kede af det nu, men glæd jer over (når I engang kan), at I gjorde det rigtige for Balto. Må han hvile i fred!

• #21   27. feb 2006 <-- (winnies kæreste)

• #22   27. feb 2006 Smukt sagt thomas..... den "tale" er guld værd, for Winnie og Stefan lige nu tror jeg *ss*

• #23   27. feb 2006 Thomas: Så smukt skrevet :o)

• #24   27. feb 2006 kampe tak for din støtte Thomas vi begyndte helt at græde da du skrev det, vi ved at Balto var en dejlig hund men at han havde det skidt psykisk og vi så ham ikke som en fiasko men med en hund der havde en form for psykisk lidelse og vi er så glade for at han kom til os og ikke et andet sted hen og vi ved at han har det godt nu og er egentlig glade for at han fik fred...
    Tusind tak for de søde ord de varmede...

Mvh Stefan og Winnie

• #25   27. feb 2006 Kampe= kæmpe...
    Er lidt rystet så kommer til at trykke forkert på tasterne...

• #26   27. feb 2006 Puha.... Her er simpelhen så stille... det er vi slet ikke vant til! Balto plejer at sætte så meget gang i os og være den glade legesyge hund... Nu føles det som vi slet ingen hunde har fordi de to andre er så stille...!
    Det er meget underligt... kæft hvor jeg savner ham... *hulk hulk* :o((

• #27   28. feb 2006 Niichole: Hvorfor er du "irriteret" over det?? Du kendte ikke Balto, og vi er heller ikke "irriteret" over at han skulle aflives! Vi er KEDE af at det blev så voldsomt og at det var en så voldsom grund til at han skulle aflives! Irriteret er et HELT forkert ord for det....!!

Kommentér på:
Balto sover oz....

Annonce