893 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hvad F***** er det?? hvad F***** er det??

Diva har nogle små "sår" i nakken.. Hun har haft det et sykke tid nu, og det skifter lidt om det er meget eller lidt?? skulle self pille i det en dag for at se hvad det er, men kunne ikke rigtig se noget, kun lugte at det stank det jeg havde ved:-( hvad kan det være??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad F***** er det??
  • #2   24. jul 2009 hotspot er noget som er ren indbildning i hundens hjerne og derfor klør og bider den et sted hvor den tror det klør. så hvis hun kan klø i det og det væsker, så ville jeg tro det er et hotspot os smiley

• #3   24. jul 2009 carina; der er da vidst noget du har misforstået:-)

(link fjernet)

• #4   24. jul 2009 Det kan lyde som hotspot som de andre osse siger.

Engang fik jeg at vide af min dyrlæge hvordan men behandler det.

Man kan evt rense med klorhexidin først når det er helt tørt smørres et tyndt lag fucicort creme på. Behandling foretages 3 gange dagligt indtil det er væk eller efter behov.

• #6   24. jul 2009 Jeg tror ikke hun klør i det...og det erikke samlet,det siddersom små sår fordelt rundt i nakken på hende??Men har lii snakket med dyrlægen og har en Phyoderm shampoo herhjemme som indeholder klorhexidin, den skulle jeg prøve at vaske hende i!

• #8   24. jul 2009 nej forman kan intet se.. det sidder under pelsen..

• #10   24. jul 2009 hejsa... mig og min kæreste har lige fået en labrador hvalp, og så efter noget tid at hun nærmest havde noget der ligner en stor bule i baghovdet. nogen gange ser den større ud end andre dage.. vi har fået afvide at det er normalt at de har sådan en bule, men ville høre jer ad om nogen af jer andre hunde ejer har oplevet at den nogen gange hæver lidt og om i ved det er normalt...??
    hilsen helle og mika

• #12   24. jul 2009 ja det har vi også gjort og de siger bare at det er normalt for især store hunde at den er større, det skulle være sådan deres kranie er, men syntes bare det er mærkeligt at den til tider ser ud som den er hævet lidt.. men får hende selvføgelig tjekket ved dyrelægen, skal nemlig der om en uge og have hende chippet.. ville bare lige høre om der var andre der havde oplevet det samme smiley

• #14   24. jul 2009 jamen det gør den nemlig.. men hun har tit knaldet hovdet i sofabordet når hun hopper rundt under det... så det kan muligvis også være derfor den hæver hvis hu har ramt den smiley

• #16   24. jul 2009 åh det var godt at hører.. men man bliver jo altid lidt nervøs for sin prinsesse når man ikke har set sådan noget før smiley

• #18   24. jul 2009 ja det er det... smiler men det er jo også ens lille "banr" som man siger smiley

Kommentér på:
hvad F***** er det??

Annonce