1.310 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Jern tilskud - Har spist mange! Jern tilskud - Har spist mange!

Godmorgen til alle
Ally sover i køkkenet og det har hun gjort lige siden vi fik hende, og det er også der hun er alene (der er en børnegitter for døren).
Kl. 6 i morges vågner jeg så ved at jeg kan høre hun tumler rundt med noget. Der har hun så haft forbenene oppe på bordet og tage hendes jerntilskud og spist nogle af pillerne.
Tager dem selvfølgelig fra hende og så er hun lige ude og blive luftet.
Kl 9 står jeg så op og der har hun så taget dem igen (havde ellers lagt dem helt inde, også havde jeg da tænkt hun ikke kunne tage dem igen, er self min egen skyld skulle jo have lagt dem helt væk) Men da jeg står op ligger pakken tom på gulvet smiley Hun har altså spist dem alle sammen (18 stk), undtagen en enkelt som jeg finder i hendes kurv.

Det er jo et natur produkt og kosttilskud som hun til dagligt får to piller af om dagen da hun har en lav blodprocent.
Er det farligt for hende at have spist så mange?

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jern tilskud - Har spist mange!
Kommentér på:
Jern tilskud - Har spist mange!

Annonce