{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu har jeg....
  • #1   28. feb 2006 Ja det syns jeg også.... det syns jeg da også Futte gør (hans forældre havde begge stamtavler) så der kan vist ikk rigtig være nogen tvivl der....

    Måske er det bare uvidende folk der siger de ikk ligner samme race....


  • #2   28. feb 2006 Tak mia og Vuf a :)))) Vi er fuldtud tilfredse med hende... havde været ligeglad om vi så fandt ud af der var gravhund i hende ;))) Tænkte bare over det for har efterhånden hørt det et par gange, så nu ville jeg lige høre jeres mening *ss*

  • #3   28. feb 2006 Ej Mia... det da bare løgn. Hold k*** en båtnakke *LooooooL* Gik du så ikke i et krampe agtigt grin??? *fniiiis* hi hi

  • #4   28. feb 2006 Hi hi.... jeg ville seriøst få et krampe anfald af grin ;)))) *LoooL* det simpelthen for morsomt.... kan forstå man kan ta fejl af amstaff og pit, men din lille Victor.... så er man næsten umenneskeligt dum smiley *LoooooL* Victor pit.... eller Victor rednose... ja det skal han hedde fra nu af :)))) hi hi

  • #5   28. feb 2006 Hehe.. Den har jeg også prøvet... MEGET tit endda..
    Der er mange folk, der nærmest insistere på at Lulo er en pittbull....
    Der er også en gang en, der har spurgt, om Boss ikke var en Golden Retriever. Og en anden en der spurgte, om han var en dalmantiner.....


  • #6   28. feb 2006 Jeg synes de en amstaff i mine øjne.

    Og jeg må akende at jeg også er blevet spurgt om det er ikke er en ulovlig hund jeg har eller hvorfor vil du ha enkamp hund..

    Men smukke hunde begge to.


Kommentér på:
Nu har jeg....

Annonce