{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Hårdt :'-( lidt lang. {{forumTopicSubject}}

Er lidt trist til her til morgen, har brug for lige at få skrevet om Versace..

For 7år siden købte jeg en Cairn Terrier- Versace blev hun døbt. Hun var min første egen hund efter jeg var flyttet hjemmefra.
Jeg boede i høng på et kollege dengang, da jeg 1 1/2 år flyttede til Frederiksberg og hun skulle gå på trapper fandt jeg ud af hun havde problemer med ryggen og det var slemt....

Min far og stedmors cairnterrier døde imellemtiden, Versace og jeg var på ferie hos dem om sommeren, de bor på en gård på fyn, jeg kunne ss hun trivedes meget bedre hos dem, der var ingen trapper og ingen store hunde hun skulle passe på ikke ramte hendes ryg.

Efter mange tårer lod jeg hende blive hos dem, for hendes skyld.
De havde hende også til dyrlægen, som vuderer hun ikke vil blive mere end 4 år....!!!
Hun lever livet derover på gården og styrer kragerne med hård pote:-)

gårdkatten går det også fint med, men alle andre katte bliver jagtet af grunden, hun fanger dem aldrig med pga ryggen.

Versace er pt 7år gammel.
Igår ringede min stedmor og fortalte at versace denne gang blev ved med at halte så de har fået hende røgten fotograferet, det var meget meget værre end hvad vi havde regnet med.

Det ikke "bare" ryggen, det også knæene og hun lider af svær hofteledsdysplasi...... hun har endda dannet ekstra knogle...
hun er kommet på smertestillende i 10 dage og hvis der ikke nogen betydelig ændring vil hun blive aflivet...

Min første hund gud hvor er det hårdt at tænke på, jeg ønsker selvfølgelig ikke hun skal lide men det sku stadig hårdt... hun har levet på kanten mange gange de sidste 4 år men denne gang er det alvor..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårdt :'-( lidt lang.
Kommentér på:
Hårdt :'-( lidt lang.

Annonce