{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

PYYYY- HADA! {{forumTopicSubject}}

For et par sjove og hårde nytårs lege-dage med 3 andre tossende D/G-hunde og masser af søde børn laaaaaaaaaaaaangt ude på landet (moar siger det er bøh-landet?)......

Der var kuns liiiiige et par BAN - BANGER'ter og det var så det!

Mig blevs jo sletter ikker bange i år nu når der ikke vare mere en den smuler...

Men 2 af de andre tøse-hunde blevs helt rysterne i poterne - så mig og så den lille drenge-hvalp, vi måtte passe på de 2 andre og vise os mega modige *ggs* .............. GODT de hade os..

Nå, men da moar og mig vi så koms hjemmer igår var der bare KANLDER OG BANGER aller vejne, men nu vidste jeg jow ligsom jeg ka være modig - så jeg ignorererde dems bare som moar har sagt det og så sov jeg HELE eftermiddagen og aftnen igennem....

Pyyyy-ha, er alser stadig majet træt, for vi kørte osse i bus og tog i næsten 3½ timer igår og jeg har leget heler tiden (næsten) siden i torsdags og det bare SÅ meget selv for mig mæ Durasell i bagenden.....

Hav nu liiige en slapper dag alle derude og godt nytår fra mig og min moar ...^_=...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PYYYY- HADA!
  • #1   2. jan 2005 Zzzzz - Gaaaaaaaber kæverne.......Hiiii - hej Bundyy-bamse, så der er du jo...

NÆ - jeg har ingen DATES for der er en der sidder på'en eneste ledige jeg hade og vil ikke afvise eller acceptere den......

Så den er vist spildt en lille ugen endnu - ØV-RØV! For hun bad sQ sæl om at få nowen...>_<...

Ja jeg sys også selv jeg har været modig, men Bundy ved du hva Dådyr er for nogen?

For jeg ser en masse af dem hver gang vi på landet og de står bare og glor på mig men når så jeg løber hen for og lege ja så SPRIIIIIINGER de væk - vupti - og væk er de!!

Mor siger godt nok jeg ikke ska prøve at finde udaf det, men jeg ER jo lidt nysgerrig - ikk'?

Altså haren, katten og alle ænder, gæs og mus ved jeg godt hvad jeg skal stille op med

- men de dersen Dådyr, hva de til for??

Hi og SMAK Møsser tilbavs til dig også og godt nytår til dig og din moar..

• #2   2. jan 2005 Heeeej Missyy
    Så kom du hjem!
    Ih altså det var da bare et skønt nytår!
    en masse fyrværkeri, og det larmede slet ikke så meget i år...
    Men jeg kom ud på altanen og stå, men min moar sa' at døren sku vær lukket, for den gamle hund ka' nemmerli ikk li bangerne, og jeg ville ha døren åben, for der kom lie et par høje banger ind imellem, så jeg måtte bare stå og se det ud af vinduet, og så sku gardinerne være trukken for så den gamle ikk ku se lyserne.. Altså den der gamle.... Men ved du hva Missy?
    Jeg tror den gamle er ved at være døv, for hun var slet ikk bange for bangerne i år *gg* Selv bordbomber fik vi lov til at fyre af. DE var sjove... Der kom en masse sjov flyvende u a dem! De var gode!
    Missyy, nu må du ha et rigtig godt nytår ikk?
    Vuffer fra Gillyy

• #3   2. jan 2005 Nej ikke SÅdyr *ggS* Bundy alsår, har sQ da aldrig hørt om, veller!

Men Dådyr, Dådyr er vist osse noget med hjortedyr og altså Wilde dyr så jeg tænker bare ska man jage eller ska man lege ??

Ja, en vil jow gerne ligesom være sikkur først ikk' - for sætter nu de dersen D-dyr har wild skarpe tænder så!!

Og jej vil da gerne ha et HAPPY NEM YEAR Bundy-manden *GH*

Hay Gillyy, syndt du ikke måtte komme på balkonen når nu du sys det var skæg og ballade...*GS*..

Kommentér på:
PYYYY- HADA!

Annonce