Problem med at sælge Yoda {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg , måske blot tænke lidt højt.
Vi er kommet i en situation hvor vi ikke længere kan beholde Yoda. Han har alene-hjemme-problemer, som vi ikke kan hjælpe ham med da vi ikke har tiden og ressourcerne til det. Vi har prøvet med adfærdsterapeut, men som sagt har det ikke hjulpet (nok) til det er muligt at beholde ham.
Ej heller tror jeg det er hos os han har det bedst - han har brug for at komme ud af byen og et sted hen med mere plads.
Vi har sat ham til salg her og et par andre steder, men efter en uges tid har ingen vist interesse. Vi har også forsøgt at kontakte adfærdsterapeuterne for råd eller gode ideer til hvad vi kan gøre, men vi har ikke kunnet få fat i dem.
Yoda er en skøn hund med så meget at byde på - det eneste er vel blot han kræver lidt ro, lidt plads og så noget tålmodighed. Han kan da ikke være umulig at få afsat?!
Problemet er også, at jeg starter skole d. 24 august, og fra den dato ved vi ikke hvad vi skal gøre da han som sagt ikke kan være alene hjemme.
Hvad kan vi gøre og hvordan finder vi Yoda en god familie?
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
Ellers så er der nok kun internat tilbage, medmindre der er en der melder sig til at købe ham...
Pøj pøj med drengen..
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.940
Dejligt med en reel annonce - det kan godt være at det gør det sværere at finde et nyt hjem, men jeg tror tilgengæld det gør det lettere at finde et permanent hjem!
maj 2008
Vil lige bemærke at Yodas problem med fremmede ikke er større end at han på ganske kort tid gerne "vil" de fremmede, det er mere mødet med dem til at starte med som han er utryg ved. Ved hundevante personer tager det tit under 15 minutter før han kommer hen og tigger godbidder
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 21 Svar: 327
Og vi synes nu også at have prøvet alt. men så en dag prøvede jeg at give ham mindre plads at være på når han var alene.. og ja han er i etrum nu når han er selv og nu ligger han sig bare til at sove når vi går..
maj 2008
Problem med at sælge Yoda