{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søgning af hvalp
  • #1   3. aug 2009 For at være ærlig lige den blanding tvivler på den ville være god overhovedet, Terrier= Meget aktiv (kan være meget vokal, kan slf trænes væk) dog yderst social du nævner dog ikke HVILKEN terrie race det er hvilket gør det meget svært.

Gravhunde meget a sociale og meget vokale kan være et bøvl og træne det væk, da det er meget til deres natur som jagthund.

Meget social, dog også meget stædig hvilket alle 3 racer faktisk er, og kan ikke lide og blive isoleret kræver meget arbejde.

Genneralt vil jeg sige, Om den er socail er 50/50, den bliver med garanti meget stædig og kræver ekstremt meget træning, vokalt kan jeg heller ikke udtale mig om da 2 af racerne i blandingen er meget vokale.

Så alt i alt jeg tror ikke jeg ville ture.

• #2   3. aug 2009 Camilla

Der er blandings hvalpe på guloggratis .
    Cairnterrier / Fransk bulldog . mener det var til en pris af 4500 kr .

Held og lykke med din søgen smiley

Ps . husk at sæt dig godt ind i de racer din nye hund er blandet af .

• #3   4. aug 2009 Søren-
    Ja det kan du have rart i, men så bare nogen på DBA og de så vildt nuttede ud. men jeg sagde også eller noget lignede som ikke bliver så store igen...

• #4   4. aug 2009 Lady og Pumba . S

Mange tak, prøver at kigge eller er der noget du kan anbefale de må bare ikke blive for store...

• #5   4. aug 2009 Camilla

Ved ik hvad erfaring du har med hunde , men jeg tog afsted på udstillinger for at snakke med opdrætter af de forskellige racer for ca 10 år siden og det gav mig hjælp til at finde ud af hvad racer der passede til mig , selv om jeg har en blanding og en ægte uden tavle .

Der findes mange gode steder , men desværre flere dårlige . Så undersøg hvalpenes og forældrenes leveforhold godt og køb kun et sted hvor ormekur, vacc , dyrlægeattest er iorden . Og også gerne chip .

Held og lykke .

Ps, hvis jeg skulle vælge en lille hund ville jeg vælge en Fransk bulldog . Evt en fransk bulldog blanding , men kommer meget an på hvad den evt var blandet med .

• #6   5. aug 2009 Okay mange tak. synes det svært...
    jeg har haft en schæffer/labrador...
    Og syntes man har hørt om mange steder der ikke er særlige gode...

Kommentér på:
søgning af hvalp

Annonce