{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Ozzy tisser inden for. HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Nu har Ozzy tisset i vores udestue 5 gange i dag og det er bare en hel sø. Han plejer at sige noget hvis han vil ud men har ikke sagt en lyd overhovedet.
Når det er godt vejr er vores havedør altid åben det har den så ikke været i dag, kan det være derfor?


Når jeg nu alligevel beder om jeres hjælp er der så nogle gode ideér til hvad jeg kan gøre ved hans måde at spise på?
Han fare over maden som om at han ikke har fået mad i flere dage og det er slugt på ingen tid.
Han er helt ustyrlig når det er mad tid.
Har prøvet at komme vand i maden men det hjælper ikke en dyt.

Håber virkelig at der nogen der kan hjælpe mig, er MEGET desperat nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ozzy tisser inden for. HJÆLP
  • #1   3. aug 2009 vi kaster frejas mad ud over græsplanden eller flisserne for ellers gør hun det sammen hun sluger det helt

  • #2   3. aug 2009 Spred maden ud på græsset eller gulvet.. Eller kom maden i en ½ liters plast flaske.. Så går der lidt tid med det og det er noget der giver mening for hunden at lave..

    Mht at han tisser indenfor.. Hvor gammel er han ?
    I er vist nødt til at blive bedre til at læse ham eller holde øje med hvor lang tid siden det er han sidst har været ude og tisse


  • #3   3. aug 2009 Han er kun 4 måneder men var ellers begyndt at være renlig.
    Jeg syntes at jeg er blevet ret god til at aflæse ham.
    Han kan lige have været ude og hvis jeg så går i udestuen 30 min efter så er der tis igen.
    Sådan var det da jeg var ude og vaske gulvet for ca en time siden.


  • #4   3. aug 2009 Han skal bekræftiges i det er rigtig hver gang han er ude nytter ikke noget at have døren åben hele tiden, man skal hele tiden have øjnene med og give godbider og rose ham for at gå uden for og ordne tingene gør det til noget positivt.

    Hvis det sker inden dørs så er der ingen ros ingen skæld ud hjælper ikke og ingen godbider...

    Han skal bare bekræftiges i det er rigtig når han er uden for. også på gå ture.


  • #5   4. aug 2009 Det er en rigtig god beskæftigelse at sprede hans foder ud over græsset - giver de andre over mig ret. ikke nok med at han ikke har mulighed for at sluge maden så er det også en god akivitet, der styrker næsen og hjernen.

    Mhs til tisseriet... tålmodighed er en dyd.. husk at vaske af med Rodalon, så der absolut ikke er duftspor tilbage. ellers kan han finde på at blive ved, det samme sted.

    Det er vigtigt at være opmærksom på din hvalp, og sørge for at tage den med ud, så snart du kan se den går og søger efter et sted at tisse.

    Ignorer uheldene og som beskrevet, ros til skyerne, når det foregår de rigtige steder.. held og lykke, det skal nok komme..



Kommentér på:
Ozzy tisser inden for. HJÆLP

Annonce