Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Josera Light & Senior
  • #1   4. aug 2009 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=281457

Hvis du skriver Josera i søgefeltet, så kommer der mange tråde med info om det foder..

Personligt kommer jeg aldrig til at købe det igen

• #2   4. aug 2009 Tina og Alex: Ok tak smiley

• #3   4. aug 2009 Tina og Alex N:

Hvorfor køber du det aldrig igen?

Grunden til at jeg spørger er fordi at jeg blev anbefalet dette mærke af en dyrehandler forleden..

RSK

• #4   4. aug 2009 RS.
    Pga dårlig erfaring....

Vores træningsklub solgte det en overgang.. Og jeg kan IKKE anbefale det.
    Ca 75 % af hvalpene (på hvalpefoder) havde diarre mindst en gang hver 3. uge.
    Der var så mange af de voksne hunde, der blev markant mere aggressive / udfarende at vi lagde mærke til det ... Efter der ikke bliver solgt Josera i klubben mere og der derfor ikke er nogle eller ihvertfald ikke så mange der bruger det har vi ikke de problemer i så høj grad mere..
    Der er selvfølgelig stadig en hvalp i ny og næ med dårlig mave og der er da også nogle hunde der ikke kan enes med andre..
    Men på en mere normalt niveau...
    Før havde vi labrador og golden, der vile slås... Det er jo ikke normalt

• #5   4. aug 2009 Hmm, jeg kan forstå det med dårlig mave, men temperament har vel ikke noget med foderet at gøre??

• #6   4. aug 2009 Det var de observationer vi kunne gøre...
    Eneste fællesnævner blandt de hunde, der ændrede adfærd til mere aggressiv var at de fik samme foder...
    Og de samme hunde blev "normale" igen da de ikke længere fik Josera..

Man ser også hos mennesker, der feks spiser meget matadormix at de bliver urolige, opfarende, uligevægtige, kede af det osv...

• #7   4. aug 2009 Aha, det må jeg undersøge nærmere, ret spændende egentlig.

Tak for info!

RSK

• #8   4. aug 2009 Matadormix???? hahaha hvor mærkeligt

• #9   4. aug 2009 Matadormix tror jeg er pga alle de kunstige farvestoffer..
    Min bror er vild med matadormix og vi kan tydeligt mærke på ham når han har fået lidt for meget ( han er 28 år )
    Han bliver irritabel og urolig og ked af det og opfarende..
    Og sådan har han haft det altid med specielt matadormix

• #10   4. aug 2009 Jeg kører Josera kids til Fadia, og har ikke oplevet problemer med hverken mave eller agressivitet smiley

• #11   4. aug 2009 vi bruger josera til mine katte og hunde.,
    De stor trives på det.,
    Min oliver skal til at starte på senior..
    Der hvor jeg køber foder anbefaler de josera:)

• #12   18. sep 2009 Hvad jeg har skrevet om Josera er naturligvis mine helt egne holdninger og iagttagelser..
    Det er ikke nødvendigvis foderrelaterede problemer og der er sikkert en masse hunde der trives på det foder..
    Mine gjorde bare ikke, ligesom der er en masse andet foder de ikke trives på

Kommentér på:
Josera Light & Senior

Annonce