{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Dårlig "reklame" for muskelhund :-( {{forumTopicSubject}}

Ja, vidste ikk lige hva jeg sku kalde det smiley

Men her er lige lidt galde fra mig...

Hader folk der brillerer sig med deres muskelhund, når

man ved den burde være aflivet..!

Fatter ikk de har samvittighed til at beholde hunden

selvom den har overfaldet flere hunde umotiveret samt

bidt både et barn og en voksen..!

Men næ nej, hunden er jo sød nok..?

I min R**.. Idioter...!

Det er folk som har sådanne holdninger ang de hunde

der skaber dårligt rygte omkring racen, fy for helvede...!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig "reklame" for muskelhund :-(
  • #1   5. aug 2009 hørt.!

  • #2   5. aug 2009 er det de folk der ikke burde ha racen du snakker om???



  • #3   5. aug 2009 elsker min hund.

    Er helt enig !


  • #4   5. aug 2009 Little Angel - Ja da, de egner sig sku ikk til at ha' sådanne hunde når man velvidende at hunden har skambidt flere hunde samt har bidt et barn og voksen stadig lader hunden leve..! Det er SÅ grotesk..!

    og det gælder ALLE racer, bider hunden et menneske så skal den fandme aflives..!

    Bider de umotiveret andre hunde, så ska de aflives. Uanset om det er labrador, gravhund eller muskelhund..! Det er sådan en lov de Burde lave


  • #5   5. aug 2009 okai måtte være helt sikker på jeg havde forstået din tråd smiley
    men er helt enig med dig.. bider den, så hedder det aflivning...


  • #6   5. aug 2009 Jeg er HELT enig med ELSKER MIN HUND.



  • #7   5. aug 2009 Kommer an på hvorfor den bider synes jeg....

    Et eksembel er min hund..
    En mand kommer gående direkte mod mig og min hund og råber efter mig at jeg skal "pisse af".. Jeg opholder mig i en mindre by i nærheden af en byfest ( ca. 400 meter derfra) Står på fortovet med min hund i snor og snakker med nogle venner.
    Min hund reagerer ved at begynde at gø og knurrer / vise tænder af manden, som har en meget truende adfærd.
    Jeg holder hunden i helt kort snor ( nærmest i halsbåndet) og siger til manden at han ikke skal komme tættere på, for hunden er sur og kan bide ham... Eller det vil sige jeg siger " Stop !!! Du bliver bidt hvis du kommer tættere på!!.
    Manden vælger at råbe " Få styr på den møgkøter" samtidig med at hurtigt går frem og slår efter mig...
    Det nåede han så ikke, for hunden bed ham i hånden / armen..

    Skal min hund dø fordi den forsvarer mig mod et voldeligt overfald ??


  • #8   5. aug 2009 Tina og Alex - Hvis du læser teksten, så skrev jeg at hunden sku aflives hvis den UMOTIVERET angriber/bider andre hunde eller mennesker smiley

    Jeg vil da heller aldrig kunne udelukke at Diezel, når hun blir større måske ku finde på at bide, hvis jeg blev udsat for vold/overfald.

    Det er forsvar, og det er IKKE umotiveret smiley


  • #9   5. aug 2009 Elsker min hund : Du skriver

    "og det gælder ALLE racer, bider hunden et menneske så skal den fandme aflives..!

    Bider de umotiveret andre hunde, så ska de aflives. Uanset om det er labrador, gravhund eller muskelhund..! Det er sådan en lov de Burde lave"

    Jeg læste det som bider den et menneske uanset grund, så skal den aflives.. Bider den umotiveret en hund, så skal den aflives..

    Undskylder hvis jeg har tolket det forkert.
    Og jeg er meget glad for at du trods alt er enig med mig i at min hund ikke skal aflives..
    det skete før det her muskelhunde drama.. ( jeg har vist ikke skrevet hvilken af mine hunde det var :o))


  • #10   5. aug 2009 Hvor er det rart at der endelig er en der ikke kun skriver om kamphunde. TAK TAK TAK

    Kan kun give dig ret. Bed en af mine hunde uden grund så er det ligemeget hvor meget jeg elsker dem så skulle de her fra.
    Og jeg elsker VIRKELIG alle mine dyr og jeg har 6 stk. Hund, kat og marsvin. ;0)
    Bare min mening.


  • #11   5. aug 2009 Alex & Tina: Synes det er fedt din hund beskytter dig, det ville mine også gøre til hver en tid, og nej, så skal den ikke aflives!

    -Men er enig i at der er mange der ødelægger det for andre, ved ikke at forstå hunden g når den angriber umotiveret, både hunde og mennesker skal den aflives.


  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #12   5. aug 2009 Tina og Alex N

    Din skal ik aflives. Den skal ha mørbradbøf med bacon til aftensmad *S*

    Ved godt, at alm hunde aldrig må bide. Min vagthund måtte kun bide (i loven øjne) hvis der stod 10 rockerfyre med hvert deres gevær og virkelig truede mig. Sån sat på spidsen *S*


  • #13   5. aug 2009 tine og alex.
    gi den en ordenlig bøf.
    det var en dygtig hund manden er jo selv skyld i det når han angriber dig.
    dygtig hund.......


  • #14   5. aug 2009 Idiot....

  • #15   6. aug 2009 I kan tro hun fik både bøf og lækkert saftigt kødben :o))
    men hold kæft jeg blev forskrækket.. Jeg havde ikke troet jeg skulle udsættes for.. Tja det må jo være et voldsforsøg :o)

    Jeg er aldrig utryg ved at gå ude om natten mere når bare jeg har min dejlige hund med... jeg ved hun passer på os i sådanne situationer


Kommentér på:
Dårlig "reklame" for muskelhund :-(

Annonce