HJÆLP. Hunde der står ved butikker?? {{forumTopicSubject}}
Jeg bor meget tæt på en brugs, hvor der er en dame der stiller sin hund som er en Tervueren 3-5 gange om ugen når hun er inde og handle i ca 10-15 minutter..
For jer lyder det måske ikke af meget, men det er enormt generende. Jeg har snakket med 3 naboer og folk som også bor her i i byen som også alle er irriterede over det.
Jeg var i dag ovre og spørge hende, da hun var færdig med at handle om hun var klar over at hendes hund gør meget højt og konstant, og det er virkelig generende for os som bor rundt omkring. Vi skal lukke vores hunde ind så at de ikke gør, og små børn som sover bliver vækket i deres middagslur.
Jeg holdt det i en pæn tone, men hun mente at jeg overreagerede og jeg vidst nok overlevede den smule, og selvom hun gik en masse med hendes huns så gad hun ikke gå hjem og lukke den ind for at gå op i brugsen..
Er der ikke en lov eller nogle regler om ro og orden eller noget i den stil?
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 106 Svar: 723
Du må sige til hende hvordan hun lære hunden og lade være, hehe
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 542
Har sku da ik noget med at få sig et liv, men at hun bare lige ku ha respekt for andre mennesker og tænke på andre end sig selv og lige sætter hunden af hjemme når hun skal handle. Det er da også synd for hunden. Den er jo tydeligvisked af det
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 106 Svar: 723
Vil nu os lige gi' dig ret i at det intet har med at få et liv og gøre.....
HJÆLP. Hunde der står ved butikker??