{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Vellykket tandrensning! {{forumTopicSubject}}

Så har Jack fået renset sine bisser....og fået sig en god lur sammen med Ludvig og mig. Ja, vi vågnede først for en time siden.
Jack fik renset tænderne fra ret slem tandsten, og han havde også tandkødsbetændelse =0( Og én enkelt tandhals der var en smule blottet.
Men alt i alt gik det super godt. Dyrlægen var bare rigtig sød og forstående, både over for mig og Jack. Det var super dejligt. Selvom det var svært at se sin lille loyale ven falde hen pga narkosen, når man kunne se det var modvilligt.
Det hele blev 1500 kr, og så fik vi lidt antibiotika medhjem.
Og nej hvor er hans bisser fine nu =0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vellykket tandrensning!
  • #1   3. mar 2006 Så fandt jeg den her ;o) Hvor er jeg glad for at høre det gik godt, og at hans bisser er blevet flotte nu.

Må jeg spørge hvilken dyrlæge det er du brugte? Hvilken by?

Hvor lang tid tog det i alt?

• #2   3. mar 2006 Ja, jeg glæder mig helt til han er en "normal" hund igen =0)

• #3   3. mar 2006 Jeg brugte Vordingborg Dyrehospital (tror jeg i hvert det hedder). Det er to dyrlæger - begge rigtig rare. Jack havde den kvindelige, og hvor var hun god. Det tog lidt over 35-45 minutter højst, efter hn var faldet i søvn. Og så gav hun sig god tid til at lade ham falde i søvn med mig alene, så han var helt væk når jeg gik, og jeg kom ind til ham og sad, da han var ved at vågne igen.

• #4   3. mar 2006 hvor lang tid tog det????

Er tænderne bleven fine ????

Godt det gik godt ;o))

• #5   3. mar 2006 Jeg har ikke prøvet det før, så det kan godt være alle gør sådan, men det var i hvert fald dejligt. Og Ludvig fik lov til at rende rundt og lave ballade og flirte med alle dem der arbejder der.

• #6   3. mar 2006 Nå ja, hun klippede også begle og tjekkede øjne og ører og analkirtlerne samtidig...jeg tror ikke det kostede ekstra.

• #7   3. mar 2006 Okay, det er godt nok et godt stykke vej fra mig :o(

Det lille pus, håber han snart bliver sig selv igen, det er ikke sjovt at kigge på når de tåger rundt. Men jeg er glad for det er overstået..sagde hun noget om hvordan du kunne forbygge det?

• #8   3. mar 2006 Det tog ikke meget mere end en halv time til 45 minutter. Hun sagde det ville tage ca en time, men blev færdig meget før.

• #9   3. mar 2006 Kenneth og Nadia - jeg har aldrig været ude for, at de har taget ekstra for sådan noget, når jeg alligvel har været ved dyrlægen.

• #10   3. mar 2006 Ja, hun gav mig nogle foldere om tandhygiejne og noget tandpaste der hedder bucadog (som man bare kan give hunden på en ske) og plaque off.

• #11   3. mar 2006 Nå, jeg vil lige gå ud med min lille små skæve hund.

Tusind tak for alle jeres venlige ord. Selvom det kun var en lille ting han skulle have ordnet, så var jeg alligevel ret nervøs.

Knus, Ida, Jack og Ludvig.

• #12   3. mar 2006 Ida - okay, har aldrig hørt om det der bucadog, men smart at man bare kan give dem det på en ske :o)

Jeg må jo nok også hellere snart tage skridtet og overvinde min narkose "angst", og få ordnet simpsons tænder...

Nå jeg vil smutte ud med hundene... :o) Men dejligt at det gik godt Ida!

• #13   3. mar 2006 Hej Ida.
    Jeg fik da lige lyst til at give dig et godt og billig råd til at holde de dumme tandsten væk samtidig med at du bruger det du fik hos dyrlægen. Du skal sørge for at de bruger deres tænder, og dertil kan du lave hundeguffer af rugbrød tørret i ovnen, og så lave nogle stænger ud af et hel rugbrød, så de rigtig skal tygge og gnave for at få dem ned. De skal ca. have en time til 1½ time alt efter tykkelse på 125 gr. og har du varmluft ovn så kan du jo have flere plader inde af gangen og de kan holde sig længe og det er virkelig tand/ og gumme gymnastik kan jeg love dig.
    Mange Hilsner fra susanne

Kommentér på:
Vellykket tandrensning!

Annonce