{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

sune g
sune g
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11

Ang slettede annonce muskle hunde {{forumTopicSubject}}

Godmorgen
jeg blev rigtig ked af det da jeg så at min annonce var blevet slettet pga at det var en musklehund.
Vi bliver nød til at gå af med vores Amerikanske bulldog på 8år af personlige årsager, og derfor oprettede jeg en annonce

Jeg kan godt forstå at man sletter kamphunde altså hunde der er avlet til kamp
musklehunde er jo brugshunde og der er mange racer dobberman schefer amerikansk bulldog rottveiler osv osv jeg sammenligner min hund med disse racer de er gode vagthunde og vil altid beskytte hjem og familie også hvis naboens dreng kommer ind af have lågen de fleste vil bare gø self

nu må vi måske aflive vores dejlige dreng ;(

Undskyld stavefejl

mvh sune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 4.830 kr.
  • Ophæng af spejl i badeværelse (på fliser), tilslutning af spejllampe, ophæng af håndklæde knager og fugearbejde 1.500 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine asko f67 1.350 kr.
  • Brændekløvning 650 kr.
  • Udskiftning af toilet 4.000 kr.
  • Udendørs vandhane lækker vand 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang slettede annonce muskle hunde
  • #1   11. aug 2009 Prøv med opslag i forretninger og evt en annonce i avisen.

• sune g
    sune g Tilmeldt:
    jul 2009

#2   11. aug 2009 Jeg prøver alt vil ikke afive en dejlig hund

troede virkelig at denne side ville hjælpe men nej

• #3   11. aug 2009 Ja der er jo andre steder at annoncere...
    Jeg ville klart sætte opslag op i alle dagligvare forretninger i hele byen. Den vil også blive set af rigtigt mange..

Men jo ellers må han blive aflivet, men han har da også haft nogle gode år nu han er 8 år..

• #4   11. aug 2009 Præcis min frygt at det vil gå ud over folk med reelle hensigter..

Ærgerligt at HG er ved at gøre sig selv til en dømmende magt..

• #5   11. aug 2009 sune G
    I stedet for at aflive, så enten lave en annonce i avisen eller hænge opslag i div foretninger. Du kan også kontakte et internat.

• #6   11. aug 2009 Synes også at 8 år er en høj alder at blive omplaceret i...
    Men det er vel ens egen dårlige samvittighed der gør at man ikke kan tage turen forbi dyrlægen istedet. (Ingen kritik af trådstarter)

• #7   11. aug 2009 du kan så ikke annoncere dem alle andre steder smiley flere internet sider vil heller ikke have det plus, flere aviser tager dem heller ikke ind nu og skulle ikke undre mig man pludslig heller ikke må have dem på opslags tavler div steder ...

• #8   11. aug 2009 Du kunne også starte med at oprette hunden herinde på HG, så du ikke bare er et navn.....;o)

Men er derudover enig i, at en flytning for en hund på 8 år bør overvejes kraftigt!!

Pøj med det hele.

• sune g
    sune g Tilmeldt:
    jul 2009

#9   11. aug 2009 ja der findes andre måder at give ham væk på
    men denne side er virkelig god da jeg kan se hvem de er dem der er interesseret og de fleste herinde har forstand på hunde jeg nåde også at blive advaret ang en der skrev på min hund det var dejligt

• #10   11. aug 2009 Sune G: jeg tror der er delte meninger om hvor godt markedet egentlig er herinde? *s*
    Det er alt andet end særlig seriøst...

Held og lykke med drengen

• #11   11. aug 2009 Synes nu også at der er ligeså mange useriøse herinde som de andre salgssteder...

• #12   11. aug 2009 der ville jo ikke have været et problem hvis din hund havde haft tavle.
    men det er et valg af denne side at det vil man ikke længer støtte, salget af tavleløse muskelhund, og det synes jeg er en rigtig god ting.

jeg synes du skulle tage og aflive din hund i stedt for. det er ikke særlig pænt over for din hun at omplaceren i så høj en alder.
    giv den en værlig afslutning på livet i stedet for at sende den ud og blive kasteboldt

• #13   11. aug 2009 en værdig afslutning på livet???? er det at aflive den raske hund? arr come on, det er en sen alder ja, men det er da flere gange set at hvis man venter på de rette til at overtage hunden så kan det sagtens gå

• #14   11. aug 2009 Langt de fleste hundeejere i DK aner ikke engang, at HG findes - og dem der har brug for det, får videreformidlet hunden...

Der er så meget, man kan gøre. Opslag i forretninger, hos dyrlægen, lokalavisen, på lygtepælene... whatever...

Men vælger du et martyrium, hvor du lader hunden aflive på grund af HG's slemme politik, så må det altså stå for egen regning.

• #15   11. aug 2009 Måske aflivning ikke er den værste udvej for en herre på den alder?

HG har HELDIGVIS valgt ikke at have annoncer med disse typer hunde uden stamtavle, og det er et suverænt tiltag de har gjort, så det skal HG ikke høre for da smiley

• #16   11. aug 2009 hvorfor skal den også glemme sin ejer, bare den får det godt et nyt sted, så skla den os nok blive glad for det.. men jeg er da os godt klar over at det som sagt er en lidt sen alder

• #17   11. aug 2009 lige så længe der er mennesker til vil der være forskellige meninger, det er jo ikke fordi nogen af os vil hunden andet end godt, det er bare vores holdninger om hva der er det bedste..

• #18   11. aug 2009 en Shæfer er en HYRDEhund, ikke en muskelhund..
    forstår ikke den bliver taget ind i den betegnelse..
    og jeg er selv fan af muskelhunde..

• #19   11. aug 2009 Camilla, hvori ligger forskellen når det kommer til at avle kontrolleret og ukontrolleret?

• #20   11. aug 2009 Camilla N: Der blev heller ikke sagt muskel hund. Der blev sagt at en ambull er en brugshund, ligesom eks. schæferen smiley

Kommentér på:
Ang slettede annonce muskle hunde

Annonce