1.882 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Redningsvest til hunde Redningsvest til hunde
Hej alle jeg står og skal købe en redningsvest til min hund- Jeg synes det er lidt af en jungel at finde rundt i så tænkte, at der måske var nogen herinde der kunne anbefale mig hvilken en der er bedst, at købe.
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 23
Du skal kigge efter hundens vægt, og så købe en vest der kan oppebære minimum hundens vægt.
Forlang at der er et solidt håndtag på ryggen, så du kan løfte hunden op, og at mavestropperne er brede, så det ikke er ubehageligt for hunden at blive løftet. Der skal også være en solid ring du kan sætte en line i. EzyDog har alt dette. Du kan se dem f.eks. her (link fjernet)
Hilsen
Charlotte Hansen
Træner og Adfærdsbehandler
www.dogcity.dk
www.bramming-hundecenter.dk
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
Sørg for at prøve vesten på og se at den går helt ned til haleroden på hunden. Mange køber redningsveste for små, så de kun dækker til lidt over midten af ryggen.
jan 2007
Men den skal sidde ordentligt, og der skal være plads fortil til bevælgelse, og mavestropperne (der skal være mindst to) skal ikke genere. Vesten skal også kunne samles foran og have oppebærende effekt på hele forstykket, så der ikke kun er en nylonsnøre.
Hilsen
Charlotte Hansen
Træner og Adfærdsbehandler www.dogcity.dk www.bramming-hundecenter.dk
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
jan 2007
Vesten bør ikke slutte alt for tidligt på hunden. Og jeg er også enig i at den bør bære hunden nogenlunde ligeligt fordelt. Omvendt bør det heller ikke være en vest der kommer gående med en hund :0)
Hilsen
Charlotte Hansen
Træner og Adfærdsbehandler www.dogcity.dk www.bramming-hundecenter.dk
Redningsvest til hunde