Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Redningsvest til hunde
  • #1   11. aug 2009 Hej,

Du skal kigge efter hundens vægt, og så købe en vest der kan oppebære minimum hundens vægt.

Forlang at der er et solidt håndtag på ryggen, så du kan løfte hunden op, og at mavestropperne er brede, så det ikke er ubehageligt for hunden at blive løftet. Der skal også være en solid ring du kan sætte en line i. EzyDog har alt dette. Du kan se dem f.eks. her (link fjernet)

Hilsen
    Charlotte Hansen
    Træner og Adfærdsbehandler
    www.dogcity.dk
    www.bramming-hundecenter.dk

• #2   11. aug 2009 Hvis din hund skal med ud at sejle, så vil jeg ikke anbefale EzyDogs. Det skal helst være en neonfarve, hvis uheldet skulle være ude og din hund falder i.

Sørg for at prøve vesten på og se at den går helt ned til haleroden på hunden. Mange køber redningsveste for små, så de kun dækker til lidt over midten af ryggen.

• #3   11. aug 2009 En redningsvest behøver ikke dække hele ryggen. Den skal kunne holde hunden oppe, og bør efter min mening ikke fylde en hel masse. Det ville være lidt det samme som hvis vi brugte korkbælte der gik fra nakken og ned til rumpen ;0)

Men den skal sidde ordentligt, og der skal være plads fortil til bevælgelse, og mavestropperne (der skal være mindst to) skal ikke genere. Vesten skal også kunne samles foran og have oppebærende effekt på hele forstykket, så der ikke kun er en nylonsnøre.

Hilsen
    Charlotte Hansen
    Træner og Adfærdsbehandler www.dogcity.dk www.bramming-hundecenter.dk

• #4   11. aug 2009 I de hunde-svømmehaller jeg har været, har jeg altid fået anbefalet en vest, der går ned langs hele ryggen og derved bærer ligeligt. De siger netop, at det er normalt at folk køber dem for små. Men igen - det kommer jo an på anvendelsen af vesten.

• #5   11. aug 2009 Jeg tror vi er enige.

Vesten bør ikke slutte alt for tidligt på hunden. Og jeg er også enig i at den bør bære hunden nogenlunde ligeligt fordelt. Omvendt bør det heller ikke være en vest der kommer gående med en hund :0)

Hilsen
    Charlotte Hansen
    Træner og Adfærdsbehandler www.dogcity.dk www.bramming-hundecenter.dk

Kommentér på:
Redningsvest til hunde

Annonce