{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Politiets medtoder mht kamphunde {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige hørt det mest forfærdelige jeg nogensinde har hørt.

Nogen husker måske jeg har skrevet en tråd tidligere omkring en pittbul.

Dens ejere har ingen forstand på hunde osv.

Nå men nu kommer det, Politiet kom og anholdte denne "mand" i forgårs.. hans kæreste tager de også med ned i trusser og t-shirt(hun må ikke tage tøj på) da de så kommer ud til bilen hører kæreste at hunden skriger og løberind i gården igen. Her ligger pittbullen på jorden helt stille og røre sig slet ikke.
Falck kommer og henter hunden og den bliver overført til tre forskellige hospitaler inden der er en diagnose. ALLE sener og muskler er sprængt og revet over i poterne på den, hofterne er smadret til ukendelighed.
Politiets forklaring er så at hunden er sprunget ud af soveværelsesvinduet og at de hev fat i bagbenene på den for at det ikke skulle ske, men at hunden slap fra dem.
Problemet er bare at hunden landende nede i gården, altså omme på den anden sidde af huset. Naboer har set at hunden er blevet kastet ud over rækkeværket(de bor på 3.) og er så landet på benene.

HVAD sker der for sådanne metoder? Ja hunden er ulovlig og ja, der er meget om al denne kamphunde snak, men man mishandler sku ikke et dyr på den måde fordi ejerne er tvivlsomme!

Sku lige af med min harme over situationen. Snes det er SYGT!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiets medtoder mht kamphunde
  • #1   13. aug 2009 Må jeg spørge hvor du har hørt det henne??

  • #2   13. aug 2009 Ja det er sygt.. især fordi hunden er ulovlig..

    Og naboer siger så meget.. Been there, seen that...


  • #3   13. aug 2009 Nu har historier det jo med at "udvikle" sig....

  • #4   13. aug 2009 følger lige med


  • #5   13. aug 2009 Og hvilke dyrlæger ville da også sende sådan en ødelagt hund videre??? Nej, det lyder lidt som en lystfiskerhistorie for mig - beklager.

  • #7   13. aug 2009 Det er da godt nok chokerende af hører. Stakkels dyr ulovligt eller ej

  • #8   13. aug 2009 Danni - Beklager hvis det er provokerende for dig. Kamphund eller ej - så lyder historien meget overdrevet.

  • #9   13. aug 2009 Jeg har også meget svært ved at tro på det

  • #10   13. aug 2009 Jeg har hørt det fra kæresten, herself... så den er god nok..
    ja ja i har hørt hvad medierne skriver... come nu for satan on!!!
    Der er angivet klage til politi og i følge deres advokat, siger politiet den er hoppet ud af vinduet. Problemet er bare at vinduet var lukket OG at hunden sjovt nok landede på den anden side af huset!



  • #11   13. aug 2009 Hold da op.... fra kæresten herself, som overhovedet ikke bærer nag til politiet over at lejligheden blev stormet og manden anholdt......
    Det gør da bestemt ikke historien mere troværdig i mine øjne...


  • #12   13. aug 2009 Ja ja - folk vælger jo selv hvad de vil tro på. Jeg tror personligt ikke på, at bare fordi hunden er en pittbull, at politiet så kyler den ud af vinduet. Det er der jo absolut ingen normale mennesker der vil gøre.

  • #13   13. aug 2009 Stakkels hund smiley



  • #14   13. aug 2009 1: Hun bære KUN nag over at hunden er blevet kylet ud fra 3. sal.
    2: HUN synes selv at kæresten fortjener at komme ind og sidde.
    3: Jeg har ingen sympati overfor folk der vælger en piitbull som kæledyr, men sys dog det er for groft at smide den ud på den måde. SÅ skyd hunden i stedet for.

    I tror jo blindt på de medier der altså? Forstår i slet ikke hvor maniulerende de kan være?

    Der er flere naboer der har set det samme.. sjovt som alle naboer lyver om det samme så..

    Lise: Du er rimelig nedladende at hører på. stop det eller smut ud af tråden. tak


  • #15   13. aug 2009 Om hunden er ulovlig eller ej, skal den da ikke aflives på denne måde...

  • #16   13. aug 2009 Dorthe - helt enig. Men det er vidst meget nemt for nogle mennesker, at lade deres frustrationer over alt dette med muskelhunde, gå ud over så klassisk et offer som politiet smiley
    Jeg tror bestemt heller ikke på at politiet kunne finde på det.. Det er altså ikke så let som at klø sig i nakken, at blive politibetjent - ligesåvel som man bliver fysisk vurderet, ligeledes bliver betjentene mentalt vurderet i egnethed gennem deres uddannelse..
    Så hvis der endelig skulle være én sær politibejtent der kunne finde på det, ville han næppe få nogen opbakning tværtimod..

    Jeg tror bestemt ikke på det, jeg synes faktisk det er til at trække lidt på smilebåndet over, en påstand som denne..


  • #17   13. aug 2009 Og hvorfor skulle politiet gøre sådan?

    Fordi de har slået en pige under en demonstration, så smider de pludselig også med hunde???

    Mmmm yeah right.

    I guder altså.. Og nej, det har ikke noget med at det er en pittbull eller en anden slags muskelhunderace..

    Jeg ville have sagt det samme, hvis det havde været en lab, schæfer, rotte, fransk bulldog eller hvad.. Jeg tror ikke på det..


  • #18   13. aug 2009 <b>Lise: Du er rimelig nedladende at hører på. stop det eller smut ud af tråden. tak</b>

    Det er da vist et åbent forum du vælger at bruge - så du må jo leve med kommentarene der følger med, både de positive OG de negative.

    Tror nu iøvrigt heller ikke et øjeblik på den historie.


  • #19   13. aug 2009 Line:
    Det er nu ikke min mening at virke nedladende, men jeg synes at det er meget naivt at tro på sådan en historie.. derfor er min respons som den er.
    Om jeg tror blindt på politiet...?
    Næh, bestemt ikke.... men jeg tror heller ikke blindt på en kriminel eller en person der har været involveret i en kriminels møde med politiet.


  • #20   13. aug 2009 mon nogen betjent med respekt for sit helbred og sit job ville nærme sig en pittbul for at smide den ud af et vindue?

  • #21   13. aug 2009 Line Madsen - lige mine ord. Hvis det var en gravhund der var blevet bange og sprunget ud af vinduet, så havde vi slet ikke haft denne tråd og politiet var da aldrig blevet beskyldt for at have smidt hunden ud af vinduet.
    Desuden - hvis hunden var/er SÅ ødelagt som du skriver Line H, og den derefter er blevet kylet rundt med fra dyrlæge til dyrlæge, så burde din veninde sku ikke have hund!!
    Men på den anden side, når jeg læser det link som der er blevet lagt ind her i tråden, så har hunden brækket begge forben (en lidt anden historie end den du skriver), hvilket jo tyder på at den er sprunget - vi snakker ikke om en kat der lander på alle 4 ben uanste hvordan du smider med den.


  • #22   13. aug 2009 Martine: Ja det er det i hvert falde, men det er dog helt lovligt for mig at bede dig eller andreom at snakke pænt... Negative kommentare og nedladende kommentare er to vidt forskellige ting i mit hoved.

    Det er helt op til jer selv hvad i tror på...

    Men må ærligt indrømme jeg ikke havde regnet med at i SÅ blindt stoler på vores ordensinstant!

    Hvis de kan finde på at slå en tøs otte gange i hovedet, hvorfor så ikke kaste med hunde??

    Jeg tror fuldt og fast på hvad jeg ovenover har skrevet, det er der ingen tvivl om.

    Sys det er frygtligt at politiet kan håndtere visse ting så dårligt.

    Line M: Jeg ved godt hvad politiet skal igennem, min søster søger ind som betjent. Men det betyder ikke at der ikke er brodne kar i mellem. De ser også tv og læser aviser som os andre




  • #24   13. aug 2009 Undskyld Lonny - men det tror du vel ikke selv på?? Ja - selvfølgelig får de psykiske mén nogle af dem, men igen - hvem f..... ville smide en hund ud af et vindue - politi eller ej?!?!?

  • #26   13. aug 2009 Lonny - det kan godt være at betjente kan blive stressede eller lettere depressive, men jeg tror simpelten ikke de ville blive så irrationelle at de kunne finde på at smide en hund ud fra 3. sal... Come on....
    Politibetjentene er mennesker ligesom alle os andre, muligvis langt mere fornuftige end vi andre kan prale af at være, og det er da meget, meget få og syge mennesker der kunne finde på at gøre sådan noget - og dé mennesker tror jeg ikke du finder i politiet...

    Jeg tror ikke på at denne historie holder en meter.


  • #27   13. aug 2009 Line H - i sådan en situation vælger jeg at tro på ikke kun ordensmagten, men også min egen sunde fornuft.....

    Jeg synes det er foruroligende så mistroiske folk er overfor politibetjentene.. Men det virker til, at størstedelen af dem der synes politiet er "dumme i hovedet" enten selv har haft dårlige (selvforskyldte) erfaringer med dem, eller bare er tilpas meget påvirket af sine omgivelser til at mene det samme som sin omgangskreds - grundet frustration? Hvem ved..


  • #28   13. aug 2009 <b>Men må ærligt indrømme jeg ikke havde regnet med at i SÅ blindt stoler på vores ordensinstant!</b>

    Det har intet med det at gøre - men jeg tror ganske enkelt ikke på din historie .. og vil ihvertfald HVIS jeg skal vælge, vælge at stole mere på politiet end en person, der lige har oplevet at se hendes kæreste blive anholdt og selv være blevet slæbt ned i trusser og t-shirt .. man må nok forvente at hendes sympati for politiet kan ligge på et meget lille sted.

    Og hvad har det at gøre med at de slår på en demonstant ? Så smider de også med hunde, mener du ?


  • #29   13. aug 2009 Jeg syntes det lyder usansynligt, at politiet vil smide en hund ud af et vindue, men syntes også det lyder lidt mærkeligt, at en pitbull selv ville sprænge ud af vinduet, bange eller ej.
    Jeg er selv ansat i kriminalforsorgen, og kender flere betjente. Og moral begreberne hos nye betjente er ikke bedre end i resten af befolkningen.
    Der er flere der bliver knaldet for brug af steoider osv. Jeg ser det ikke som usansynligt, at en betjent kunne finde på at gøre det, men vil heller ikke kalde det sansynligt. Betjente lever under et stor pres og overarbejde osv, og nogle gange går de over stregen. Det er selvfølgelig ikke i orden, men man kan heller ikke forvente, at de handler som robotter. Betjente lever i en os mod dem kultur, og vil dække over hinanden, Men hvis der er vidner til det der er sket, så er jeg overbevist om, at retssystemet vil se objektivt på sagen. Hvis de har deres egen advokat, så kan de altid stævne politiet og lave et civil søgsmål.
    Indtil videre vil jeg hellere tro på politiet end ejeren af en pitbull, og så vil jeg senere stole på rets systemet, hvis det kommer så langt....


  • #30   13. aug 2009 Lonny - jeg formulerede mig måske forkert smiley Siger ikke at jeg man ikke kan have en dårlig mening om politiet uden at have været i fedtefadet - det jeg mente var, at jeg tror langt størstedelen er vrede på politiet fordi de har haft selvforskyldte dårlige erfaringer med dem, eller kender nogen som har.



  • #31   13. aug 2009 Det har jo ikke noget med mudderkast at gøre - hvis folk ikke må have deres egne meninger, hvilket samfund er det så vi lever i?
    Du kan jo vælge at tro på historien - jeg vælger IKKE at tro på den.


  • #32   13. aug 2009 Jeg har INGEN erfaringer med politiet overhovedet... Heldigvis;-)

    Tja.. hvad skal jeg sige, i tror på jeres historie og jeg tror på min. Men hvis i er så snæversynet at tro på at politiet IKKE kan være irrationelle så fred være med det:-)

    Men nu er det jo ikke første anden eller tredje gang vi har hørt at politiet ikke selv har rent mel i posen. Ved da godt at langt de fleste politifolk er helt normale oven i hovedet osv, men der er bestm os nogen som ikke er.

    Jeg ejer ikke en såkaldt muskel kamphund og havde det været en chi eller en schæfer havde jeg skrevet præcis det samme, dog en anden overskrift.

    Krumme: Selvom den tøs er blevet bedt om at skride 100 gange, retfærdiggør det SLET ikke at de anvender stave mod hende!!!!!!!!!!


  • #33   13. aug 2009 Mudderkast alt hvad i vil:-) det tager jeg ikke så tungt, deter fint med en god diskussion eller hvad det her nu ender med...

  • #35   13. aug 2009 hvis det er sket så må kæresten jo have navnene på de betjente der var der og hvad station de kom fra?

  • #36   13. aug 2009 Ja de er skam også blevet meldt og der er blevet snakket med advokat.. Så stenen ruller allerede heldigvis. De betjente skal bøde for hvad de har gjort!

    Krumme: VIl give dig til dels ret, selvfølgelig skal ordensmagten adlydes men sker det ikke, må de jo anholde og tage med i stedet for at tæve med en stav. Nu ved jeg ikke om du nogensinde har set eller hørt noget og politistave, men de er ret voldsomme våben:-)


  • #37   13. aug 2009 jeg går ud fra ay det er slagelse politi vi taler?

  • #39   13. aug 2009 Det er jeg faktisk ikke helt sikker på... Høng hører jo under Kalundborg kommune så ved ikke hvem der har stået for anholdelsen.



  • #40   13. aug 2009 Krumme: Jeg mener at vores samfund er bedre end det... Det er ikke new yorks gangsta kvarter der bliver snakket om. Kan forstå hun får slag med staven hvis hun selv er voldelig, men er det fra start af kun verbal diskussion kan jeg ikke se hvorfor der skal trækkes stave og slet ikke OTTE gange..

    Nå tilbage til tråden, har ikke læst så meget om den der pige...


  • #41   13. aug 2009 eftersom kalundborg er flyttet ind under roskilde politikreds så ligger høng under slagelse politikreds.
    og jeg må indrømme at ja i gamle dage var der en betjent som var grov, men ikke idag.


  • #42   13. aug 2009 Nå ja der kan man bare se.. men det var i hvert falde en større aktion..

    Tv2øst har været ude og filme og kæresten mener at hunden blev filmet hvor den lå og at man derfra kan se at den IKKE er hoppet ud af soveværelsesvinduet....


  • #43   13. aug 2009 så må vi se om de bringer det, har godt nok ikke set regional idag,

  • #44   13. aug 2009 Nej det har jeg heller ikke....
    Kæresten sagde os at hun ville gå til eb men nu må vi se hvad der sker...

    Viser dette sig ikke at være sandt, æder jeg gerne mine ord i mig igen, men hun virkede helt oprigtig og er ikke i tvivl om at det hun sagde var sandt


  • #45   13. aug 2009 Jeg hopper i kassen nu, bare lige så i ikke tror jeg er stukket af.. Go nat:-)

  • #46   13. aug 2009 det kan jo godt være den måde hun har oplevet det på midt i panikken over at hun blev hevet afsted på den måde, men der betyder ikke at det var det der skete, for slagelse politi plejer ikke at være så slemme/modige at de ville nærme sig en angst pittbul.
    men lad os se hvad der sker, er det sandt er det frygteligt.


  • #48   13. aug 2009 Jeg aner ikke hvad jeg skal tro, men det er nu også underordnet...mest af alt lyder det som en fjer, der er blevet til en hel hønsegård...

    Under alle omstændigheder line, bryder jeg mig nu ikke om din overskrift ´Politiets medtoder mht kamphunde´....eller du kender måske til mer end én sag ?
    Ellers mener jeg, at du med din overskrift hentyder til, at politiet generelt behandler kamphunde meget dårligt.


  • #49   13. aug 2009 stakkels hund og fuck politiet stoler ikke på dem,

  • #50   14. aug 2009 Sus: Det var ikke generalt, KUN i denne sag. Har ingen erfaringer med politiet og kamphunde udover dette...

  • #51   14. aug 2009 Okay line, men overskriften antyder en generalisering af politiets håndtering af kamphunde...

  • #52   16. aug 2009 Ja det kan jeg godt se nu, men det er det bestemt ikke. Det er eneste gang jeg har hørt om så hårdhændet håndtering.

  • #53   16. aug 2009 ;o)

Kommentér på:
Politiets medtoder mht kamphunde

Annonce