614 visninger
|
Oprettet:
Kan bare ikke li det.. {{forumTopicSubject}}
Min Taiko hund på 8 mdr. skal kastereres i morgen. Jeg ved godt det er ondsvagt, men jeg kan bare ikke lide han skal være nede ved dyrelægen så længe.. skal aflevere ham ved 8 tiden og kan først hente ham ved 16 tiden..
Er på en eller anden måde så utryg ved det.. Man høre jo altid de dårlige historier
Er der ikke nogen der kan muntre mig lidt op...
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 114
De har snakket om at han skal ha krave på i 10 dage(hvordan mon det går)..
Ja tror jeg venter med at hente ham til ced 16 tiden... Tror ikke rigtigt jeg ville ku ha en alt for "mærkelig" hund m hjem :O)
jul 2009
Tror også nok det skal gå, men har aldrig prøvet at aflevere en hund ved dyrelægen..
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.171
Kastration er desuden ikke noget særligt svært eller invasivt indgreb, så risikoen er minimal.
Kan godt forstå du er nervøs - det er helt normalt. Men bare rolig - imorgen kl.16 står du med af træt hund, der er glad for at være hjemme hos moar :o)
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 464
Jeg har en rigtig go dyrlæge, så det behvøes ikke at være en dårlig dyrlæge, fordi de ikke skal blive!
Han har stadig sin pung tilbage, det er altså pænt, fordi det ikke er synligt at han er kastereret. Smiler "de" er dog blevet lidt mindre. Troede faktisk det hele røg, da de hunde jeg har set ligner tæver, lige bort set fra læbestiften.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.171
Hvis man ikke fjernede testiklerne, ville idéen lidt gå af en kastration. Man ønkser jo netop at sætte en stopper for kønsdriften og ikke blot at undgå hvalpe. Mænd får klippet sædlederen og beholder testiklerne, for de skal jo genre stadig have lyst til det sjove. Det er ikke tilfældet ved hanhunden.
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 96
jul 2009
Så skal jeg bare prøve på at holde ham fra at hoppe og springe i et stykke tid(fuldtiidsjob) ;O)
Så dejligt at ha ham hjemme
Kan bare ikke li det..