{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Kan bare ikke li det.. {{forumTopicSubject}}

Min Taiko hund på 8 mdr. skal kastereres i morgen. Jeg ved godt det er ondsvagt, men jeg kan bare ikke lide han skal være nede ved dyrelægen så længe.. skal aflevere ham ved 8 tiden og kan først hente ham ved 16 tiden..

Er på en eller anden måde så utryg ved det.. Man høre jo altid de dårlige historier

Er der ikke nogen der kan muntre mig lidt op...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan bare ikke li det..
  • #1   14. aug 2009 Det er også min kæreste der skal aflevere ham, gider ikke stå derned og være tuder prinsesse..

De har snakket om at han skal ha krave på i 10 dage(hvordan mon det går)..

Ja tror jeg venter med at hente ham til ced 16 tiden... Tror ikke rigtigt jeg ville ku ha en alt for "mærkelig" hund m hjem :O)

• #2   14. aug 2009 Takker ;O)

Tror også nok det skal gå, men har aldrig prøvet at aflevere en hund ved dyrelægen..

• #3   14. aug 2009 Det skal nok gå fint :o) De narkose-midler vi bruger i dag, er meget sikre (samme som hos mennesker) og de fleste dyrlæger har desuden et meget avanceret overvågningssystem.

Kastration er desuden ikke noget særligt svært eller invasivt indgreb, så risikoen er minimal.

Kan godt forstå du er nervøs - det er helt normalt. Men bare rolig - imorgen kl.16 står du med af træt hund, der er glad for at være hjemme hos moar :o)

• #4   14. aug 2009 Min "lille" dreng, blev en høn i tirsdags. Jeg var også med til oprationen, og vi fik man med hjem efter 2 timer ca.

Jeg har en rigtig go dyrlæge, så det behvøes ikke at være en dårlig dyrlæge, fordi de ikke skal blive!

Han har stadig sin pung tilbage, det er altså pænt, fordi det ikke er synligt at han er kastereret. Smiler "de" er dog blevet lidt mindre. Troede faktisk det hele røg, da de hunde jeg har set ligner tæver, lige bort set fra læbestiften.

• #5   14. aug 2009 Ninna: Er nu meget sikker på, at din dyrlæge har fjerne begge testikler, men ja, pungen bliver tilbage - den lader man stort set altid sidde. Lige nu er den lidt høvet og ikke for at skuffe dig, men den vil stort set forsvinde med tiden. Men pistoeln på maven, vil jo altid være der ;o)

Hvis man ikke fjernede testiklerne, ville idéen lidt gå af en kastration. Man ønkser jo netop at sætte en stopper for kønsdriften og ikke blot at undgå hvalpe. Mænd får klippet sædlederen og beholder testiklerne, for de skal jo genre stadig have lyst til det sjove. Det er ikke tilfældet ved hanhunden.

• #6   14. aug 2009 Vi skulle kun vente en lille time, så fik vi ham igen smiley

• #7   14. aug 2009 Så har jeg hentet.. min dejlige hund.. Han er lidt træt..men alt er gået godt.

Så skal jeg bare prøve på at holde ham fra at hoppe og springe i et stykke tid(fuldtiidsjob) ;O)

Så dejligt at ha ham hjemme

Kommentér på:
Kan bare ikke li det..

Annonce