noget med maven ?? {{forumTopicSubject}}
Imorges kl 6 var Saga ude i haven, hun kom derefter ind og hendes mave larmede helt vildt og sagde mærkelig lyde.
Her kl 7.30 løb hun pludselig ind i køkkenet og lagde sig på gulvet og nærmest skreg af smerter og hylede, det lød som om hun græd.
jeg gik hen til hende og krammede og nussede hende og beroligede hende og hun faldt til sidst til ro.
Nu ligger hun inde i vores seng og sover. jeg kan ikke se nogen sår, eller at hun har ondt nogen steder, heller ikke på maven.
Den sidste uges tid har hun været mere sløv end hun plejer, ikke spist så meget af hendes foder.
2-3 uger siden var hun færdig, med sin første løbetid. og jeg tænker det måske har forbindelse til det ?
Skal jeg give hende a38 og ris i stedet for foder her idag ? eller er der andet jeg kan gøre ?
Og til sidst vil jeg lige sige, at vi selvfølgelig tager til dyrelægen hvis hun får sådan et anfald igen eller hun bliver mere sløv eller noget.
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 82
Vi har lige gået tur, og hun har appetit og spiser og drikker. Og er frisk og leger. Så lige nu er der ikke noget. meget mystisk. Vi prøver og holde øje med hvad der kommer ud i den anden ende, og om hun får de "anfald" igen, eller skifter humør igen.
noget med maven ??