Krampe m.m ? Krampe m.m ?
Jeg ved ikke om nogen af jer har hørt, set eller oplevet noget lignende, men jeg har en hund, som det ligner får krampe i sit ene bagben og i nedre del af ryggen..
Da det skete første gang var vi i Spanien, og fordi han er så kortpelset kunne jeg se muskelsammentrækningerne i ryggen, det så helt vildt ud, og han vendte og drejede sig for at se hvad pokker der foregik.,. til sidst går det ned i det ene bagben ( altid det samme bagben) som er det ben han er blevet opereret i, i knæet. Den spanske dyrlæge anede ikke noget, men gav os noget mod for lavt blodsukker, og faktisk holdt det op når han fik det..
NÅ, men i sidste uge lavede han disse spjæt med bagbenet, og strak det så langt han kunne og var generet af det, og haltede ellers rundt på 3 ben.. Det stoppede så igen inden vi kom til en dyrlæge.. Idag gjorde det så noget lignende igen, og han er stadig delvist på 3 ben herhjemme, og jeg måtte bære ham hjem fra turen..
Dyrlægerne mener bestemt ikke at det er epilepsi, men hvad pokker så? Nogen der nogensinde har set eller hørt om lignende? Det ligner som når vi får krampe i et ben, og massage afhjælper ham en smule..
Skal siges at jeg har både dyrlæge tid imorgen, og kiropraktor tid lige bagefter, så alt kan tjekkes, men måske nogen havde set noget lignende, eller havde et godt bud..
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Krampe m.m ?