{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

øget energi med markus muhle foder {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en bokser / golden blanding på 13 måneder , han er for en måneds tid siden overgået til markus muhle , jeg har kun godt at sige om dette foder men ville høre om der er andre der har oplevet at hunden får øget energi ....?
Nu er min hund MEGET energisk i forvejen ... men syntes faktisk at han efterfølgende har fået endnu mere energi...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øget energi med markus muhle foder
  • #3   18. aug 2009 brugt det i 1½ år ca. Synes ikke jeg har bemærket nogen øget energi.
    Her er det kvaliteten af afføringen og bedre mæthed som blev noteret. smiley

• #4   18. aug 2009 tak for indput.. jeg har før brugt josera .. også et tysk produkt .. som jeg alktid har brugt til min gamle hund, og har været glad for ... men kunne se at det ikke var optimalt med nemo... han har fået en pænere pels .. bedre afføring ... bedre ånde ... og ikke mindst , han elsker sit nye foder ... men oplever bare at energiniveauet er steget en del .. og han er en høj energi hund i forvejen .. så frygter lidt at han vil stresse pga. mere energi ... og mange input i løbet af dagen... har en killing på 16 uger og de er blevet bedste venner ... meen der er tryk på døgnets 24 - 7.. katten er et natdyr hvor nemo førhen sov....

• #5   18. aug 2009 Uha Malene, det lyder hyggeligt! smiley

• #6   19. aug 2009 he he det er rigtig hyggeligt ... meeen savner nu lidt de sammenhængende hviletimer om natten ... oplever ofte at katten ( leo lummerøv ) kommer blæsende ind i sengen og bider mig i tæerne ... og vrumm ud i stuen igen til nemo ... smiley det er så hyggeligt

Kommentér på:
øget energi med markus muhle foder

Annonce