{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Æder sin egen lort :( {{forumTopicSubject}}

Hej.

Ja som overskriften lyder så har jeg et problem med min hvalp på ca. 15 uger.

Han har et par gange nu ædt sin egen lort!! -Jeg har self. fjernet ham fra det og efterfølgende holdt øje med det ikke er sket igen , så så vidt jeg ved at det kun sket 2 gange.

Jeg tænker nu , det kan da umuligt være sundt? Er der nogen af jer herinde der ved hvorfor hunden gør det? Mangler den noget eller hvad kan det være?

Mvh. Tina.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æder sin egen lort :(
  • #2   19. aug 2009 Havde samme problem - gav den ananas stykker og vupti så hold det op... Er noget med at ananasen gør et eller andet ved lorten så de ikke har lyst til at æde det... men vær så lige opmærksom på at den ikke begynder at æde fremmede lorte :o)

God fornøjelse...

• Jørgen H
    Jørgen H Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Svar: 31
    #4   19. aug 2009 Det er meget normalt at hvalpe spiser deres egen afføring,og der er ikke noget usundt i det. De fleste vokser fra det på et tidsunkt men ikke alle,men så kan du prøve nogen af de midler som der bliver nævnt (har godt nok aldrig selv prøvet).
    Grunden til at hvalpe gør det, er fordi at det gjorde deres mor da de var helt små. Morer gør det for at holde rent omkring sine hvalpe i hvalpekassen og der hvor de opholder sig. De fleste tæver stopper med det når hvalpene selv kan rende rundt og efterlade deres afføring andre steder.

• #5   20. aug 2009 Jeg havde samme problem med min hvalp da han var lille.
    Det voksede han fra. Dyrlægen sagde dog at det var fordi der manglede jern i hans foder..
    Han stoppede da jeg skiftede til et andet (noget dyrere) foder.

Kommentér på:
Æder sin egen lort :(

Annonce