{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Amerikansk Bulldog/Sort Rusisk Terrier {{forumTopicSubject}}

Nogle som kender eller har en hund af denne race?? Hvalpene var alle sorte med hvide aftegn. De er født den 26.09.08 i Tvindelsrtup ved Ringsted.
Jeg har en af hvalpene, og avleren en søster, men det kunne være rigtig sjovt om vi kunne finde nogle af de solgte hvalpe.
Min ligner mere og mere sin far som er amerikansk bulldog, hvor søsteren ligner sin mor, så jeg har svært ved at kunne spå om hvordan de andre er faldet ud.
Avleren fik desværre ikke noteret hvor de andre hvalpe kom hen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amerikansk Bulldog/Sort Rusisk Terrier
  • #1   20. aug 2009 Jeg kunne da godt tænkte mig at høre hvad der har fået dig til at vælge netop sådan en blanding?

• #2   20. aug 2009 Jamen det er enkelt.
    Vi ville rigtig gerne have en rottweiler, men havde ikke rigtigt fundet den rigtige. Og da min veninde så havde lavet denne "sjove" race, og de kom til verden, var jeg da helt solgt. Det var som sagt helt bevist at sætte dem sammen, og det var første gang Faren Amerikansk bulldog, skulle lave blandingshvalpe. Jeg har set alle hvalpene hver eneste uge indtil de blev taget fra moren. Jeg stod med valget mellem de 2 største tæver, og kunne ikke vælge. Jeg fløjtede én gang, og tog den som kom. Og det blev så hende jeg har nu - Trøffle.
    Vi ville gerne have en stor hund, som kan "passe" på os herude på landet, og samtidig med et godt sind. Jeg kender moren, men har også været nede og se faren, sammen med min hund. Og skal igen i næste uge. Selvfølgelig er hun ikke en rottweiler, men jeg ville ikke bytte hende for noget, og med den vækst hun ligger for dagen, ligner hun kun mere og mere sin far. Og det er jeg kun glad for. Hun har selvfølgelig lidt ekstra hårvækst på ben og snude, men det klipper jeg. Du kan jo søge ham herinde... DEVIL hedder han.

Jeg er ked af du ikke har skrevet hvor i landet du kom fra samt flere billeder af dine hunde.

• #3   20. aug 2009 ja virkelig fantastisk at avle sådan en blanding.....
    husk lige at takke hende for at ødelægge racerne

• #4   20. aug 2009 Hvis du er så utilfreds synes jeg da du bare skal tie stille. Det er ikke MIT valg af blandning, men nu er den kommet til verden og så skal de også have et godt liv. Det er jo ikke deres skyld hvilken race de er. Og blandings racer er der mange af, og de er skam ligeså kære som renracede.

Kommentér på:
Amerikansk Bulldog/Sort Rusisk Terrier

Annonce