272 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

renlighed og dierre renlighed og dierre

hmm jeg har lige to ting jeg mangler hjælp til det første er renlighed ligemeget hvad vi gør så vil zimba gøre det hele indenfor... jeg bestiller ikke andet end og tørre op føler jeg griner.

nogen gode råd hvis i gjorde med jeres hvalp?

for det andet så lider han af meget tynd mave, jeg tror det er de der slags tandbørster man kan få de er grønne og er købt ved en dyrhandler kan ik lige huske hvad de hedder smiley
kan det være dem? hun er helt vild med dem men efter vi har givet hende dem og spise så er det kommet det med tynd mave..

andre som har prøvet det samme ?
hvor tit gir i jeres hund den slags kødben?
jeg har købt a38 idag og det vil han ikke spise ...

håber i vil hjælpe, på forhånd tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  renlighed og dierre
  • #1   7. mar 2006 hov det gik vist lidt stærkt håber i kan overleve fejlene griner

• #2   7. mar 2006 I starten gik jeg ud med Kiki mindst en gang i timen og hun er (næsten) renlig nu.. Det er skide surt at stå ude i sne-vejr og vente på at hunden gider tisse, men det er vist det eneste der er at gøre... Og så husk endelig at rose hver gang det sker uden for..

• #3   7. mar 2006 Vi gik ud med Daisy lige efter hun havde sovet, leget, spist og drukket.
    Det havde vi nemlig læst at man skulle gøre :o)
    Og så husk at rose hunden til skyerne når den lige har skidt eller tisset udenfor.

• #4   7. mar 2006 Prøv og kog nogen ris i en time også bland noget tun/torskerovn eller kylling i. Det er godt for maven.
    Du kan også prøve at hældenoget tør fodder i det a38.

Ang renlighed.

Han skal ud hver gang han har spist, leget eller sovet og du skal ikke gå ind før der er sket noget.
    Og lige så snart han er færdig så skal han er en godbid og masser af ros.

Har prøvet de tandbøster med det er noget siden, men Cosmo får nemt tynd mave så om han havde det der kan jeg ikke huske. Men prøv og undgå den i et par uger også gi ham en begynde det igen så er det det.

Håber det var svar nok.

Hilsen Line

Det gjorde vi med Cosmo og han var ren så 14 ugers

• #5   7. mar 2006 HUsk at det ikke er sundt for hunden hvis den får mere end én af de der tandbørste-tyggeben om dagen.... Hvis du gir den flere, kan det være derfor den har det lidt skidt i maven...

• #6   7. mar 2006 Ud med hunden hver gang den har sovet, spist og leget.

Sådan fik vi Binka renlig på 14 dage. De få uheld, der sker nu er kun hvis hun bliver meget glad, og lige kommer til at slippe en tår ;o)

Og hvis du har mistanke om at tandbørsterne giver ham diarré, så lad være med at give ham flere.
    På apoteket kan du købe noget, der hedder Zoolac, der er godt til hunde med tynd mave.
    A-38 kan være godt, men det er ikke alle hundemaver, der kan tåle det. For nogle hunde kan det forværre diarréen..

• #7   7. mar 2006 De sædvanlige råd! Efter:
    - søvn
    - leg
    - mad

vi gik også ud med hende konstant, hvis det var lang tid siden hun havde gjort noget og igen hvis hun lignte en der skulle!

Ellers masser af ros og godbidder når den tisser ude, og ignorer det hvis den gør det inde! Det har hjulpet meget på vores, da vi fandt ud af at hun nogen gange tissede for at få vores opmærksomhed!

Det kan da godt være at din hund endnu ikke kan tåle de der densticks eller hvad de nu hedder!

Prøv at blande A38 op med dens fodder???

Håber det kommer til at gå bedre for jer!

• #8   7. mar 2006 tak for rådene alle sammen det er jeg rigtig glad for..

katharina det er blandet op med hans foder smiley

skal nok give besked hvordan det går smiley

• #9   7. mar 2006 på Marlene og Samsons hjemmeside kan du læse om gode råd til renlighed:
    www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/Hvalpens_forste_dage/Renlighed/renlighed.html
    her findes også gode råd ang. skånekost ved diarre og opkast: www.grosserguiden.dk/Godbidder/skanekost/skanekost.html
    hilsen Malou

Kommentér på:
renlighed og dierre

Annonce