{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Dejligt at være hjemme. {{forumTopicSubject}}

Så har jeg og kæresten lige været nogle dage i Østrig, skulle til bryllup - vi sætter så Trunte af hos mine bedsteforældre og Bella af hos mine forældre - der skal de så være mens vi er på ferie.

Vi kommer så og henter dem i dag, kører hjem og slipper dem løs haven - kæresten henter en anden hund vi skal passe, og slipper den løs i haven sammen med trunte og Bella.

Jeg går og snakker i tlf med min søster da jeg så går ud i haven, og vupti der er en en lille hund, de 2 andre er pist væk, så ind og lede huset igennem og bliver enig med mig selv om at der er for stille til de 2 ballademagere kan være her - men jeg kan altså heller ikke finde nogle smuthuller i haven.
Vi finder så ud af at noget af hegnet er gået i stykker - det nederste, så hvis de skubber til det kan de smutte ud og det rykker på plads igen bagefter - derfor kunne vi ikke finde huller.

Kæresten ud i bilen for at finde dem - og jeg bliver i nærheden HVIS nu de skulle komme.
genboen kommer så ud og fortæller at de er rendt i skoven, og i samme øjeblik kommer der 2 store sorte hunde farende imod mig - Hej Bella og Laica!


Altid rart at komme hjem, og så skal igang med at lede efter et par ballademagere der er taget på udflugt sammen.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dejligt at være hjemme.

Annonce