{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

det er så dejligt at være hjemme {{forumTopicSubject}}

jeg har gået og skræntet lidt over en periode. for en lille mdr siden fik lægen så mistanke om at der måske er en komplikation i forbindelse med den gb op jeg var igennem i feb mdr. og indstilte mig til en kikkert op snarest. men i sidste uge blev jeg bare dårligere og dårligere og blev derfor fredag akut indlagt i randers. ct scanningen viser at jeg har en blod udtrækning nede omkring det de kalder anden syning. der er fjernet et stykke tarm og de mener nu jeg nok er syet for snævert sammen og der er muligvis også kommet et brok i den forbindelse. jeg blev derfor lørdag overført til Viborg sygehus og har siden vente på hvad der så skulle ske. søndag beslutter de at åbne igen og kikke ind. men problemet er at hvis det skal laves er der kun en læge der kan lave det og han kom først i går. så jeg blev gjort klar til op her til morgen. sad fint i min op tøj og ventede det meste af formiddagen. indtil en læge kom og sagde de simpelthen ikke kunne nå det i dag. så nu er op rykket til torsdag hvor der så er skemalagt tid til det hele. jeg kan godt se det kan være svært når de kun har en person der må lave den op her i dk. og hans andre aftaler kunne de ikke finde afløser til. det er jo ikke sådan at jeg er lige ved at dø. og jeg er godt smertedækket. men ejjjjjjjj nu il jeg gerne have det overstået.

jeg har så som et plaster på såret fået lov til at komme hjem indtil torsdag morgen på betingelse af at hvis jeg fået det skidt så kommer vi tilbage med det samme. min seng står stadig klar på stuen. -

og fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck det er skønt at være hjemme igen. har ikke set mine drenge siden fredag og nyder i fulde drag af være fyldt med hundehår igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er så dejligt at være hjemme
  • #1   17. jul 2012 Ja jeg forstår du er glad for at være hjemme.
    Held og lykke med operationen på torsdag, du ved man siger den der venter på noget godt venter ikke for længe smiley og ham doktor manden er nok værd at vente på så du kommer i proffesionelle hænder


Kommentér på:
det er så dejligt at være hjemme

Annonce