{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.837 visninger | Oprettet:

Eva
Eva
Tilmeldt:
19. jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007

Så er det snart nu! {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg endelig solgt huset, og i næste uge flytter drengene og jeg hjem til Jylland smiley

Der er stadig lidt bøvl tilbage, så i teorien kan jeg være hjemløs fra på fredag, men det løser sig forhåbentlig, så vi kan flytte ind i vores nye hus smiley

Mon ikke drengene får et chok, når de opdager, at der foruden en brændeovn følger en kæmpestor have med egen spurtemark med? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det snart nu!
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #2   12. dec 2020 Hippie - Tak smiley Jeg er vildt forelsket i det skrupskøre hus, og grunden er skøn, så jeg glæder mig helt vildt smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #4   12. dec 2020 Sofia - Tak smiley Efter næsten 24 år i eksil bliver det dejligt at vende hjem smiley

  • #5   12. dec 2020 Wow, et sjovt hus - og skøn SKØN grund smiley Tillykke med det hele, hvor bliver det bare mega dejligt for jer!
    Og brændeovn... uhhhm det er simpelthen det hyggeligste


  • #6   12. dec 2020 Det ser lækkert ud. Tillykke med det smiley

  • #7   12. dec 2020 Tillykke, hvor ser det dejligt ud smiley

  • #8   12. dec 2020 Er det solceller oppe til venstre?

    Altså det ser vildt mærkeligt ud dit hus?


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #9   12. dec 2020 Fünke - Det er simpelthen sådan et skørt hus, og det er på næsten alle områder noget andet end det, jeg kiggede efter, men det føltes helt rigtigt, og jeg var parat til at købe det, da jeg havde set halvdelen af kælderen smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #10   12. dec 2020 Martin - Ja, det er solceller - og ja, det er et vildt mærkeligt hus smiley

  • #11   12. dec 2020 spændende ... har du også boet på landet til nu ?

  • #12   12. dec 2020 Vi vil se flere billeder af det " Villa Fjolle " hus ... det ser skønt ud ... Tillykke ... smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #13   12. dec 2020 Hanne - Nej, den slags rækker min statsslaveløn ikke til i Nordsjælland smiley Jeg bor i et lillebitte rækkehus på en mikroskopisk grund, så det bliver noget af en omvæltning smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #14   12. dec 2020 NITTIB - Tak for ideen! Der da præcis det, huset skal hedde smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #15   12. dec 2020 Og et billede til

    profilbillede
  • #16   12. dec 2020 Det bliver så godt! Vi glæder os til at komme og besøge jer smiley

    Tøserne siger, at de glæder sig over, at drengene flytter på landet først, så kan de videregive lidt tips og tricks inden vi rykker teltpælene op om et par måneder smiley


  • #17   12. dec 2020 @Eva,
    Vildt! Altså jeg har jo en drøm om at bygge et CO2 neutralt hus en dag, hvor jeg både skaber strøm og varme selv. Kunne være vildt fedt!

    Det ligner lidt, at en anden har forsøgt/gjort det.

    Jeg gad godt og vide om huset ikke bliver vildt varmt om sommeren. Det virker af meget "sort" overflade.


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #18   12. dec 2020 Kirsten - Vi glæder os til at få besøg af familen smiley Didrik ævler løs, om at han vil lære Tilla og Daisy at fiske i søen smiley

  • #19   12. dec 2020 Er det også din " skov " bagved ? smiley

  • #20   12. dec 2020 Åh hvor ser det skønt ud! Tillykke med salget smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #21   12. dec 2020 Martin - Huset er faktisk tegnet af en arkitekt, som har gjort en del i økohuse, men det er fra slutningen af 70’erne, så det skal fikses lidt op på energisiden med varmepumper og den slags.

    Der hænger en ventilator i loftet i stuen, så der bliver helt sikkert varmt om sommeren, men jeg er heldigvis en frossenpind, så det går nok smiley


  • #22   12. dec 2020 Eva- Har de ikke skudt det projekt i sænk endnu smiley
    Gad vide om jeg alligevel skal lade hegnet gå uden om søen på tøsernes kommende "legeplads"


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #23   12. dec 2020 NITTIB - Ja, grunden er på 8.600 kvm, så der er plads til lidt af hvert smiley

  • #25   12. dec 2020 @Eva.
    Jamen fuck det. Altså forsøger man noget nyt, så kan det jo gå galt med X ting.

    Det er jo en del af det prøve.

    Jeg er vildt misundelig på dit hus!

    Det ligner det alle godt gad eje, men de færreste tør at kaste sig ud i, for det er anderledes. smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #26   12. dec 2020 Kirsten - Didrik siger, at Daisy garanteret ikke tør skubbe mormor eller onkel Basso i søen smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #27   12. dec 2020 Linda - Jeg gør i hvet fald smiley Det ligger i Nordjylland - lidt uden for Fjerritslev smiley

  • #28   12. dec 2020 Eva - Og det er så nok ikke Daisy man skal sige den slags til, godt hun er sådan en lille lort, at det ikke er sikkert hun har kræfterne smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #29   12. dec 2020 Martin - Enig! Alt kan gå galt, men nogle gange er man bare nødt til at prøve, og jeg kunne simpelthen ikke lade være smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #30   12. dec 2020 Kirsten - Det kan godt være, ar jeg skal overveje at hegne søen ind, før I kommer på besøg smiley

  • #31   12. dec 2020 Er der også en SØ ???? --- wooow .... Så er der alt hvad du skal bruge .... ( undtagen forretninger ) .... smiley smiley smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #32   12. dec 2020 Det er nærmest en forvokset havedam, men den er der smiley

    Jeg er heldigvis vant til at skulle starte bilen for at købe ind, så jeg overlever nok, at der ikke er forretninger lige om hjørnet smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #35   12. dec 2020 Ja, men jeg har “heldigvis” ikke plads til flere i bilen smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #37   12. dec 2020 Mike’s Mor - Tak smiley Jeg kommer en del tættere på, i hvert fald. Der er ca. en times kørsel smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #38   12. dec 2020 Radar - Tak smiley Jeg kan næsten ikke vente smiley

  • #40   12. dec 2020 Ej et spændende hus og grunden lyder vildt lækker, der ser ud til at være dejlig natur omkring smiley

  • #41   12. dec 2020 Tillykke, hvor bliver det dejligt for jer smiley

    Jeg elsker skøre huse, som har noget charme og sjæl. Min eksmand og jeg købte et hus fra 1787, som vi satte i stand. Lortet væltede nærmest, og der er så godt som ingenting tilbage fra det oprindelige hus - stolperne i loftet i underetagen er vist tæt på det eneste der var tilbage.

    Så tillykke med dit skøre, skæve og charmerende hus i de fantastiske omgivelser smiley


  • #42   12. dec 2020 Iihj det bliver så lækkert for jer Eva smiley Vi kommer på besøg engang når det mere tilladt xD

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #43   12. dec 2020 A - Ja, de der skøre huse kan altså noget! Jeg håber virkelig, at banken tager sig sammen, så jeg kan få nøglen på fredag smiley Ellers opdager de nok, at jeg er lige så skør som huset smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #44   12. dec 2020 Anya - Det glæder vi os til smiley Ingle glæder sig nok særligt til at se Cala og Haley smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #46   13. dec 2020 Det lyder som om, jeg skal være glad for, at kreditgodkendelsen i det mindste er på plads smiley

    Her handler det heldigvis kun om vurdering af huset, og det bliver næppe et problem, men bankens tempo gør ikke noget godt for mit blodtryk. Uanset hvad kommer flyttefolkene på torsdag, så hvis ikke jeg kan få nøglen fredag, er jeg hjemløs smiley


  • #47   13. dec 2020 Stort tillykke med den fede hytte! Den boligannonce gad jeg godt have liret billeder på smiley

    Sikker på, de rammer nok skal lægge ryg til en masse skønne minde for både to- og firebenede smiley


  • #48   13. dec 2020 Eva, du dukker bare op hos os. Tingene er der næppe plads til, men dig og et par vovser kan vi sagtens klemme ind smiley

  • #49   13. dec 2020 Sikken et charmerende sted!
    Kæmpe tillykke med det smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #50   13. dec 2020 Linda - Det er sådan et hus, man enten elsker eller hader smiley Jeg er spændt på, hvad min far siger til det.

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #51   13. dec 2020 A = Tak, men jeg tvivler på, at pigerne vil sætte pris på at have hoppebolden Ingle og de to fartstriber boende smiley

    Hvis det går helt galt, kan flyttefirmaet opmagasinere mine ting, og så bor jeg hos min far nogle dage.


  • #52   13. dec 2020 Fedt hus smiley smiley
    Tillykke med dét smiley
    Krydser fingre for, at du har nøglerne på fredag smiley


  • #53   13. dec 2020 Hvor ser det lækkert ud, og specielt den store grund. Tillykke med det. smiley

  • #54   13. dec 2020 Visse vasse! Bella vil elske sådan et par lækre, sprøde hanhunde smiley Dorit not so much smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #55   13. dec 2020 A - Basso er normalt ret høflig, så ham kan Dorit nok acceptere. Det er straks værre med Didrik og Ingle, som er overbevist om, at alle damer elsker dem smiley

  • #56   13. dec 2020 Stort tillykke med huset! Det ser bare skønt ud, og hvor er der bare dejligt meget plads til, at hundene kan folde sig ud. Jeg er godt nok misundelig på, at du både har skov, sø og mark!

  • #57   13. dec 2020 Tillykke med dit nye, spændende hus, og velkommen hjem til Nordjylland igen. Det bedste sted på jorden. Jeg er "indfødt", men har boet i København, men flyttede tilbage hertil, da jeg blev gammel nok til selv at bestemme, og nu flytter jeg aldrig herfra igen smiley




  • #58   13. dec 2020 Stort tillykke med det hele, nye hus, salg af det gamle og at I kommer over til “hovedlandet”. smiley

  • #59   13. dec 2020 Stort tillykke med huset ! Hvor er det fint ! I får noget fantastisk natur lige i baghaven ! Sig endelig til hvis i er friske på en tur en dag. Eller mangler hjælp til ruter i nærheden smiley

  • #60   13. dec 2020 tillykke du vil elske den frihed højt jeg er københavner af fødsel og opvækst har nu boet her i (vest) Jylland i 20 år med 4 marker og skov til nabo og har så kun en havedam men den er stor nok til os.
    Dit hus ser spændende ud og sikken en kæmpe grund vi må nøjes med to tønder land.
    Billedet af vores hønsegård....før hønsene flyttede derind i sommers. Jessieka er inde og snuse der.


    profilbillede
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #61   13. dec 2020 Tak smiley

    Jeg er født i København men opvokset i Midtjylland og vendte kun tilbage til København på grund af job. Det var meningen, at jeg ville tilbage til Jylland efter et par år, men det blev til næsten 24. Hvor pokker blev tiden dog af! smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #62   13. dec 2020 L.P. - Hvis drengene ellers kan tåle synet af hinanden, vil vi gerne med på tur smiley Under alle omstændigheder glæder jeg mig til at møde Nones smiley

  • #63   14. dec 2020 Stort tillykke

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #65   15. dec 2020 Jeg skal nok tage en bunke billeder, når jeg er flyttet ind. Hvis jeg da nogensinde får nøglen smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #66   16. dec 2020 Så er der styr på nøglen, så nu skal jeg “bare lige” være færdig med at pakke smiley

    Jeg fatter ikke, at der kan være så meget ragelse i et hus på 89 kvm smiley


  • #67   16. dec 2020 bliver vildt misundelig, altså på den gode måde ... synes det er fedt du er så modig og springer ud i det .... skulle jeg vælge om i dag blev det også bolig på landet, gerne i en skov, men det der med af flytte langt væk fra børn og børnebørn, det kan jeg ikke overskue ..

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #68   16. dec 2020 Hanne - Det forstår jeg godt smiley

    Jeg flytter jo ikke væk fra familien, tværtimod. Jeg efterlader selvfølgelig gode venner og kolleger herovre, men jeg har jo også gode venner i Jylland, så det skal nok gå.

    Mit udgangspunkt var egentlig at give mig selv muligheden for at skifte job uden at skulle skele til, hvad jeg har råd til at lave, og sådan som boligpriserne har udviklet sig her, siden jeg købte huset, kan det lade sig gøre nu, og da jeg så fandt det helt rigtige hus, krævede det ikke den store betænkningstid.

    Jeg forsøgte egentlig at sige op til udgangen af februar, men min chef syntes, at det ville være meget bedre, hvis jeg ville arbejde hjemmefra til efter sommerferien næste år, så indtil videre skal jeg ikke spekulere på andet end at få en ordentlig internetforbindelse smiley


  • #69   16. dec 2020 lyder da som en god chef ...

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #70   16. dec 2020 Ja, han er såmænd okay, men jeg gider ikke blive hængende i hamsterhjulet i al evighed smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #71   22. dec 2020 På magisk vis lykkedes det at få pakket alt, før flyttefolkene dukkede op, og vi landede i det nordjyske fredag. Huset, som har været ubeboet i lang tid, var selvfølgelig iskoldt, men efterhånden er det ved at være varmet godt igennem, så her er til at holde ud at være - også selvom man ikke lige krammer brændeovnen smiley

    Området er lige så dejligt, som jeg forventede, og huset er præcis så skønt, som jeg huskede det, så det skal nok blive godt, når vi er kommet rigtigt på plads smiley

    Billeder fra indersiden må vente, til jeg har fået pakket ud, men I skal ikke snydes for udsigten fra mit køkken smiley


    profilbillede
  • #72   22. dec 2020 Hvor er det fantastisk smiley

  • #73   22. dec 2020 Held og Lykke med din nye " Villa Fjolle." .. ... og din helt egen lille sø ... smiley

  • #74   24. dec 2020 Du skriver lige, hvis du en dag overvejer at sælge det igen, ikke? smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #75   26. dec 2020 Jeg gætter på, at der nok skal komme dage, hvor jeg kommer til at savne det lille ukomplicerede rækkehus smiley

    På to dage har jeg tømt 18 flyttekasser, flyttet 1,8 m3 brænde og ødelagt mit komfur, så i dag har vi taget en slappedag med skovtur i Fosdalen efterfulgt af en god lur foran brændeovnen smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #77   14. jan 2021 Åååååh, Villa Fjolle ser jo helt ordinært ud i sammenligning smiley

    Jeg skal have malet huset udvendigt til sommer, men jeg tror nu, at jeg holder mig til den mere ... øhm ... kedelige ende af farveskalaen smiley

    Vi er ved at have fundet os tilrette herude på landet. Drengene er jublende glade for både hus og have, og særligt Basso er meget mere afslappet end før. Jeg har slået halebenet grundigt et par gange de sidste par uger, og ferien er slut, så det går lidt langsomt med at pakke ud og sætte på plads, men jeg bliver nok færdig på et tidspunkt.

    I weekenden havde vi besøg af familien. Vi havde selvfølgelig organiseret dejligt solskin, så Tilla og Daisy fik lov at prøvespurte drengenes have smiley


    profilbillede
  • #78   14. jan 2021 Det er simpelthen så skønt et sted dig og drengene er kommet til at bo smiley
    Tøserne er allerede begyndt at plage for at komme på besøg igen smiley

    Vores kommende badeværelse passer perfekt til villa lilla smiley
    Det er vist også det eneste alternative, der er ved det ellers ordinære 70'er hus smiley


    profilbillede
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #79   14. jan 2021 Tak, Kirsten smiley

    Vi er meget glade for stedet, men jeg tror nu, at det ender med, at drengene bliver misundelige på tøsernes nye have smiley Jeg er ikke til gengæld ikke helt så misundelig på jeres nye badeværelse smiley


  • #80   14. jan 2021 Jeg tænker heller ikke badeværelset bliver der vi kommer til at opholde os mest smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #81   15. jan 2021 Med den tid det tager at bade Bianchi, bliver det nok alligevel til en del smiley

  • #82   15. jan 2021 Hun kan blive spulet i garagen, der er også indlagt varmt vand smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #83   15. jan 2021 Ja, hvad gør man ikke for at undgå at se på lilla fliser smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #84   17. mar 2021 Nu har vi boet her i tre måneder, og jeg er så småt ved at få styr på tingene. Projekt “nyt hegn” blev forsinket på grund af frostvejr, men nu er det endelig færdigt, så drengene kan spurte rundt på hele grunden smiley

    Min plan om energirenovering er sat på stand-by, da huset er langt bedre isoleret, end jeg havde forventet, men til gengæld vil jeg have skiftet en del af taget og “et par” vinduer, så pengene skal nok få ben at gå på smiley

    Vi er simpelthen vilde med stedet! Området er fantastisk, naboerne er smaddersøde, og huset er bare skønt! Det allerbedste er dog, at vi allesammen er blevet meget mere afslappede - og så har vi fundet et nyt sted at træne smiley


    profilbillede
  • #85   17. mar 2021 Træner i ved dch i Hanherred smiley Der plejede vi at gå til rally smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #86   17. mar 2021 Ja, vi startede i begyndelsen af marts smiley

    Vi træner dog ikke rally - det er simpelthen bare ikke noget for mig smiley


Kommentér på:
Så er det snart nu!

Annonce