{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Dyrelæge [ Shorty ] {{forumTopicSubject}}

Ja, så skal Shorty til læge. Vi har en tid idag kl. 14.30. Han haltede i perioder igår og har ikke kunnet holde sin mad inde de sidste par dage, desuden har han været rimelig dvask de sidste par dage og ikke rigtig lavet andet en at sove, så nu må vi en tur til dr. dyr for at se om der er noget galt.. er helt bekymret for hvad min bettemus måske kan fejle smiley
Hvis der er nogen der har nogle bud må de meget gerne komme med dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrelæge [ Shorty ]
  • #1   8. mar 2006 Har desværre ikke et bud på hvad det kan være....

    Men vil da lige ømske en god bedring....

    Knus og varme tanker fra

    Baloo & Co.


  • #2   8. mar 2006 Uha, hvor sønd, vi tænker på jer og ønsker god og hurtig bedring.Hilsen os.

  • #3   8. mar 2006 Takker for jeres kommentarer.. håber bare at det er et eller andet "ligegyldigt"
    Det er skisme ikke sjovt at se sin hund være så slukøret.. men når han er ude er han nogenlunde frisk.. på nær han halter lidt.. Det har så været skiftevis venstre forben og bagben den har været galt med, så ved ikke om det bare er skuespil eller fordi hans poter bliver for kolde af sneen..Har nemlig undersøgt både ben og poter men kan ikke finde noget og han brokker sig heller ikke.. Det der bekymrer mig mest er at han ikke får noget fast føde ned... tror han har nogle maveproblemer siden maden ikke vil blive dernede, og har på fornemmeren at hans dvaskhed kommer af at han jo ikke får noget føde ned og så er underernæret ...men nu må vi se hvad dr. dyr siger.


  • #4   8. mar 2006 Hej Sabina. Held og lykke med Shorty, det skal nok ordne sig er jeg sikker på smiley

  • #5   8. mar 2006 Chico : tak.. tror heller ikke det er noget alvorligt, men vil nu have tjekket op på det for at være sikker smiley

  • #6   8. mar 2006 Hej Sabina...
    Kender det udmærket godt det med at være nervøs...
    Ang. halten på benene lyder det bare som om det er Vokseværk. Det er mange hunde der får mens de vokser op. Bertram var også igennem det og vi blev også nervøse, men det gik helt væk af sig selv. Mave problemer er synes jeg også er lidt alm når de vokser op og spiser nyt engang imellem.. men hvis det varer ved kan jeg godt forstå du får det tjekket hos lægen.
    Bertram havde også tynd mave i flere dage men det gik også væk af sig selv.
    Men håber at det bliver et godt check hos lægen. smiley



  • #7   8. mar 2006 Sture og Solveig : Det kan godt være at det er vokseværk, tror heller ikke at benværket fejler noget specielt.
    Opkastning har han gjort meget som hvalp.
    Han har haft opkast når han spiser for hurtigt, bliver opstemt o.s.v. og dårlig mave er prøvet op til flere gange... men den her gang har ALT hvad han har spist de sidste 2-3 dage røget op igen og de sidste par uger synes jeg han har haft brækket sig ofte


  • #8   8. mar 2006 Sture og Solveig : Skal lige siges at Shorty ikke har tynd mave.. han afføring er fint men han brækker bare alt sin mad op igen smiley


  • #9   8. mar 2006 opfølgning på denne tråd :

    (link fjernet)


Kommentér på:
Dyrelæge [ Shorty ]

Annonce