{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næse-bussere
  • #1   1. sep 2009 Altså nogle gange har jeg fjernet en stor grøn bussemand fra Plut´s næse hi hi :)) Så der må gemme sig nogle rundt omkring smiley

• #2   1. sep 2009 Tja, så har de måske. Vi har bare aldrig set nogle næsebussere på nogen af de hunde jeg har haft igennem tiderne.

• #3   1. sep 2009 Ggg.. Næh det er heller ikke tit Plut har bussetrolde :))

• #4   1. sep 2009 altså om det er bussemænd, eller hva det er , det skal jeg ikke gøre mig klog på.. jeg ved bare at mine to hunde nogen gange efterlader en pænt klam dims når de har duttet på ens arm eller på sofaen med deres store tud... *ggg*

• #5   2. sep 2009 Altså, Basse er tit snottet.. Men det er tyndt snot der løber, især når hun har det varmt..

Men, men men!!! Sidste efterår, da hun var meget syg af kennelhoste, var hun SÅ snottet!! Det var SÅ klamt! En lille hvalp kan virkelig producere meget snot!!!
    Hun havde jo stadig den alder, hvor hun lå på mor og sov.. En dag lå hun så på min mave og bryst, således at hendes hoved sluttede lige mellem mine bryster (altså, der hvor jeg ville have haft en kavalergang, hvis jeg havde den slags ;-)) da hun pludselig, ud af den rene ingenting, hoster og i det øjeblik bare VÆLTER SNOY UDOVER MIG!!! Min bluse var fuldstændig smurt ind i gul, grøn og virkelig klam snot, og det var en ren fornøjelse at løfte den bluse over hovedet!!!.. Jeg havde det selvfølgelig også på hagen og i hovedet..

behøver jeg at sige at hun resten af sin sygdom, sov ved fødderne?? Hellere snavsede bukser der skal skiftes..

Så de kan i hvert fald godt blive snottede smiley

• #6   2. sep 2009 Anja - Tavletvang på muskelhunde, NU !
    Ad bvadr urghh - klamt smiley
    Jeg kommer sådan til at tænke på små snottede børn hver der hængern tyk grøn snotklat ud af begge næsebor ned til munden - bvadr føj.

Men stakkels din lille vaps, at være så syg og snottet og så ikke engang må ligge hos mor der hvor der er dejligst at ligge *GG*

• #7   2. sep 2009 Anne,
    tænk på de børn, og gang op med en hund der virkelig nyser! Og jeg er meget, meget sart med den slags.. Altså, virkelig sippet!.. Jeg var lige ved at knække mig. Hvilket jeg også er nu smiley

Ja, jeg var sq ond.. Hvis bare jeg kunne lære hende "puste" så jeg kunne tørre næse på hende smiley

• #8   2. sep 2009 Thi hi - kunne ellers se godt ud, at du stod der med et lommetørklæde og sagde "pust så, pust til' til vovsen - jeg får et vildt billede i mit hoved.

Men når hundene ikke er forkølet, mon så de lider af irriterende busser, som vi mennesker gør. Men det gør de nok ikke.

Kommentér på:
Næse-bussere

Annonce