Luksus problem -Naboer {{forumTopicSubject}}
vores hunde har gravet hele den ene side af haven ind mod vores naboer op pga. muldvarp, vi har sat yderligere et hegn op omkring bedene, så hundene nu har 5 meter hen til naboens skel.
naboerne er rigtig søde og giver vores hunde rigtig meget opmærksomhed og mad, faktisk skal man nogle gange passe på sit hoved når man går i vores have fordi der kommer en and flyvende når naboerne leger med vovserne.
Men men men, vores hunde hyler og gøer lige så snart de viser sig faktisk kan de kende naboens biler så de allerede sidder klar når de kører ind på vores vej.
vores naboer sidder hele sommeren og hygger i deres carport sammen med vores hunde, 3 hunde der hyler efter mad og opmærksom ved dem er simpelthen ved at give mig pip.
jeg har talt med naboen om det hele, mad piveri og givet forslag til hvordan vi løser det, men intet hjælper
nu i dag kommer naboen så og siger´´ ved du hvad vi savner altså de hunde helt forfærdentligt´´ , min mand har sat fælder op både i jeres og vores have så den kan blive fanget og vi snakke med hundene igen
- nu var det bare jeg egentlig havde tænkt mig hegnet skulle blive for det har hjulpet helt utroligt med piveriet.
det er et luksus problem men jeg kan simpelthen ikke holde det hyleri ud og jeg fatter slet ikke de kan.
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.203
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.824
Så kunne naboen få rigtigt glæde af dine hunde, hundene kunne få en langt større legeplads, og du var fri for hyleriet;-D
Nej, spøg til side: Forklar dine naboer, at du helst vil undgå hyleriet ved hegnet.
Bed dem ignorere hundene fra egen grund.
I kunne eventuelt lave en "besøgs" ordning, hvor naboen nyder dine hunde på din matrikel.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Men det kommer nok lidt an på hvor godt jeres naboskab ellers er..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Luksus problem -Naboer