{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Pitt bull reg som amerikansk staffords {{forumTopicSubject}}

Pitt bull rednose reg som amerikansk staffordshire terrier

Jeg er ikke ude på at lege politimand eller noget lignende, men er lidt rassen over en samtale som jeg havde i går sammen med en familiemedlem, personen kender en meget godt som har en red nose pitt bull reg som amerikansk staffordshire terrier, den er hentet i polen, og dens måde at leve på er at den kommer ikke i kontakt med andre mennesker kommer kun ud og går tur hvor der ikke er mennesker men jeg tænker bare hvad hvis der gør!!!! Hunden viste fra hvalp af at den er lidt hidsig og ikke kan med andre hunde og mennesker, den er nu ca 1 år og kommer slet ikke ind i huset og kan ikke med andre end dens ejer. Hvorfor har man denne hund så???
men jeg ringede til en og fik af hvide at man kan intet gøre når den er reg som amerikansk staffordshire…. Jeg nævner ingen navne eller noget da det er folk omkring mig som kender denne person, men jeg er nu bare lidt arrig over at det kan lade sig gøre, og tænk engang hvis hunden slipper væk????? Jeg ved at den har med et uheld parret sig med en staffordshirre og hvalpene er nu solgt vider…..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pitt bull reg som amerikansk staffords
Kommentér på:
Pitt bull reg som amerikansk staffords

Annonce