Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  am. bulldog
  • #1   9. mar 2006 Jeg har samme problem med Tulle!

De kan bruge så'n nogen engangsvaskeklude (skumfiduserne) som hårfjerner. Jeg stryger dem lige et par gange over tøjet og så tager de det værste.

Men jeg tager også imod gode råd mod fældning! :o)

• #2   9. mar 2006 Du kan også bruge dem både når du vasker og tørre dit tøj. De er rigtige gode filtre og temmelig behårede når man tager dem ud af maskinen! *GG*

• #3   9. mar 2006 har prøvet ik godt nok... har også prøvet de der rulle ting og det er sku for dyrt i længden... børster ham hver dag i ca 20 min i alt og det hjælper sku ik er ved a blive sindsyg!! :O)

• #4   9. mar 2006 olie i maden ;o))

• #5   9. mar 2006 Hvis det er hele året. Så ville jeg råde dig til at skifte mad. Man kan også få vitaminer, men jeg køber hellere noget ordnligt fodder. Jeg vil der til understrege at, Selv om du køber det "Bedste" fodder, betyder det ikke at det er det bedste til din hund. Jeg Har selv haft 7 hunde og har prøvet et bredt udvalg, og har lært/fået bekraftet at man skal prøve sig frem. Mr.J køre på noget fodder med lidt go' på imens Schiva køre på noget med ca halv værdi af Jackers. Men der er lige meget Smæk på dem begge. Selvom De bliver trænet,svømmet,gået,løbet og cyklet med lige meget. Jeg vil ikke reklamere med noget, men vis du vil ha en snak om mad, kan du komtakte mig på : ahuset@hotmail.com

Mvh. Jonas

• #6   9. mar 2006 Hej! Nu kommer jeg lige med et meget underligt forslag! Ved godt det lyder meget mærkeligt! Men:

Min svigerfar plejer at støvsuge sin hund når hun fælder for meget! Chang elsker det, og det fjerner virkelig mange af de løse hår!

Meget mærkeligt forslag, ved det, men det virker for nogen! Bedst hvis hunden ikke er bange for støvsugeren!

• #7   9. mar 2006 Prøv at arbejde lidt med hans foder - fx noget olie som der er en der foreslår....

• #8   9. mar 2006 hej vores fælder også og vi prøvet også olie det kunne han ikke tåle så pas på med det! hvad foder bruger du? jeg bruger selv de der ruller til tøj.. det er lidt dyrt men fuck det det koster jo at have sådan et lille barn smiley
    mvh lars!

• #9   9. mar 2006 Før jeg fik Conrad svor jeg, at jeg aldrig skulle have en hund med hvid pels ;o) Jeg gør følgende:

-Ingen hund i møblerne
    -Lakse olie i maden hver dag
    -Bad minimum en gang om måneden med en medicinsk anti kløe, fugtigheds bevarende shampoo fra dyrlægen
    -50% tørfoder 50% kød, fisk eller fjerkræ
    -støvsuger hver dag
    -Ruller mine jakkesæt over med en klister rulle fra H&M til 14 kr

Kommentér på:
am. bulldog

Annonce