{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

reddet!!! {{forumTopicSubject}}

Idag skulle jeg ned til en kolega og hente et nyt moppeskaft..jeg er i hjemmeservice...da jeg kommer ud står der en dame med en lille hund på armen og 2 store løse hunde,,,,jeg hilser på dne ene,,,damen siger nu skræmt til mig ja dte re ikke mine hunde ,,jeg ved ikke hvad jeg skal gøre er så bange for min lille hund,,de hoppede op af hende og bed efter hendes lille cain terrie...jeg prøvede at jage dem væk med min moppestang...det hjalp ganske kort så startede de forfra,,,,jeg bad damen gå med hen til min bil så skulle jeg køre hende væk fra hundene og i sikkerhed,,,da jeg åbner døren hopper den ene hund ind...jeg får jaget den ud og vi kommer ind og får lukket dørene....og jeg kører damen hjem...det var blandings hunde,,dne ene ligende en lab og den anden en fox terrie i stor format....syntes nu jeg lige ville fortælle historien ....var lidt rystet bagefter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reddet!!!
  • #1   4. sep 2009 Umiddelbart lyder det jo ikke til at have været farlige hunde -men hvor pokker er ejer henne???

    Ringede i til politiet og oplyste om de løse hunde? De kan jo have været stukket af, og have en ejer der mangler dem. Og hvis ikke skulle de jo gerne fanges ind og aflives/viderformidles eller hvad der nu måtte være forsvarligt med dem.



  • #2   4. sep 2009 Kan nu altså ikke lade være at grine lidt ved tanken om hvordan du har jaget hunde væk med din moppestang smiley

  • #7   4. sep 2009 Jeg ville heller ikke have taget to fremmede hunde ind i min bil med mindre de var meget venlige og jeg havde bur til dem begge, sådan at jeg kunne være sikker på de ikke lige pludselig gjorde noget uventet, men har da også "reddet" en hund engang.

    Kom kørende på knallert, da en sort, halvfed labrador render ud foran mig. Det er på en ved hvor der kommer en traktorer og enkelte lastbiler, så mig af knallerten og kalde på hunden. Hunden er sød og rar og løber hen til en gård, der ligger et godt stykke fra vejen. Der er ikke nogen hjemme, men jeg kan se, at der står en fyldt vandskål udenfor og at der er fint med skygge, så jeg finder et langt reb, papir og kuglepen frem og binder hunden til trappegelænderet.

    På papiret skriver jeg, en lidt syrlig besked om at jeg har fundet hunden vandrende ude på vejen og at jeg vil komme tilbage om 1 time for at tjekke til den (havde en tæve i løbetid derhjemme og kunne desuden ikke transportere en labrador på en knallert) hvis ikke jeg har hørt fra dem til den tid. Efterlader naturligvis også mit telefon nummer.

    Telefonen ringer ca. en halv time senere. Det er ikke deres hund!! Men de vidste så heldigvis hvor den hørte til henne. :)))


  • #8   5. sep 2009 jeg syntes nu damen og den lille hund var vigtigst...og nej jeg tager ikke 2 store fremmede køtere ind i min bil jeg ikke kender som er meget vilde og bider ud efetr damen g hunde,,,

    jeg laver de kommaer jeg vil,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Kommentér på:
reddet!!!

Annonce