{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

ringtræning??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hmm jeg sidder her og tænkr på om der er nogen der ved hvor man kan træne ringtræning en lørdag???

Har længe tænkt på at udstille vores dejlige Kato som nu er blevet 1 år gammel.. men er det for sent at prøve altså udstille??

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ringtræning???
  • #2   5. sep 2009 Det er skam ikke for sent og udstille ham.
    Hvis du er medlem af DKK kon du på deres hjemmeside se hvornår der er ringtræning.
    Ellers forhør dig hos den organition din hund har stamtavle hos, eller opdrætter.

• #4   5. sep 2009 kennel flatrunner:
    Har fået at vide at jeg kan udstille i DRU... Mille har stambog i DRU og da vi købte Kato ringede jeg til DRU og forhørte mig om han skulle flyttes over til DRU og fik at vide at det ikke var nødvendigt..da de havde et samarbejde.. altså DJR og DRU... så jeg går stærkt ud fra at han ville kunne udstilles i DRU... Men sidder nu her og tænker.. hva nu hvis ikke.. hva gør jeg så????

• #6   5. sep 2009 ´ja det har vi længe gået og snakket om herhjemme.. men sidder da og bliver helt trist hvis det ikke kan lade sig gøre..... ved godt at han er 1 år nu men vi snakkede om at prøve udstlling og se hvad der ville ske.. men spørgsmålet vedr ringtræning er der nogen der ved boget :O) bor i sønderjylland

• #7   6. sep 2009 har skrevet en mail til DRU for at være helt sikker vedr udstilling... og jjeg har lige fået en mail fra formanden fra DRU og jeg fik samme svar den gang jeg ringede derind og forhørte mig... ....DRU anerkender DJR stambogførte hunde både til avl og udstilling... syntes bare jeg ville dele det med jer , smiler

Kommentér på:
ringtræning???

Annonce