{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Så er mille opereret "Patella lux" {{forumTopicSubject}}

Min ene hund Mille ligger nu indlagt, opereret for Patellea lux 4.grad. Den har fået søm i benet forat holde knæskallen på plads, og vi skal nu ligge på gulvet og sove så den ikke hopper op i sengen..

Syntes det svært at få folks erfaringer med denne operation, men prøver igen...

Hvordan er det gået med jeres hund?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er mille opereret "Patella lux"
  • #1   7. sep 2009 Ane-mari: puha håber ikke det kommer til at gå ligeså slemt her... Har mest ondt af Mille fordi den har søm i benet, og ikke kan løbe og lege.
    Men det største problem er at jeg har en anden lille vildbasse hund herhjeme der ikke forstå den ikke må lege og hoppe på Mille..

Men håber resultat udvikler sig i den positive retning, men man ved selvfølgelig aldrig, der er jo ricisi

• #2   7. sep 2009 Begge hunde har det, desværre. så hvalpe drømmene er væk for længst..... Kiwi har det bare kun i 1.grad indtil videre.

• #3   7. sep 2009 God bedring med den bette. Jeg krydser alt hvad krydses kan. Louie har grad 1 og 0 (sidst vi tjekkede) så forstår dig godt.

Du kan evt snakke med heidi med pomeranian emma (hun er på min venneliste) emma er blevet opereret et par gange.

• #4   7. sep 2009 Mette køb en hvalpegård og stil op hvor I opholder jer mest for så kan hundene stadig være sammen men Kiwi kan ikke komme til Mille.
    God bedring med hende, håber det bedste.

• #5   7. sep 2009 Tak allesammen.. Hvalpegård har vi faktisk snakket om, bliver nok løsningen. vi fr hende hjem i morgen eftermiddag

Kommentér på:
Så er mille opereret "Patella lux"

Annonce